ik ga niewe pc kope maar wat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

merijntjuh

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2008
kan iemand mij a.u.b samengestelde pc sturen want ik zoek er een(k koop em op het internet(geen markplaats etc) want ik wil weten wat goede specs zijn dan kan ik er zelf eentje samenstellen....:rolleyes:

mgv,

merijntjuh

Is een uitstekende moederbord die jij hebt uitgekozen maar dat gaat dan ver boven zijn budget. Ik zou niet wachten op de E8400 want dan kun je nog lang wachten. En er is nix mis met de samsung harde schijf ;)

ik kon ook nog een stukken betere systeem samenstellen maar dat komt dan niet overeen met zijn budget.

Conclussie ik vind 't een onnutige opmerking :confused:

Ik heb geen goede ervaring met een Samsung, seagate daarentegen wel. Ik zou het zo doen:

Is wel wat duurder, maar je kan eventueel voor een e6750 gaan + eventueel een niet modulaire voeding.

2001288442099128930_rs.jpg

Ik heb geen goede ervaring met een Samsung, seagate daarentegen wel. Ik zou het zo doen:

Is wel wat duurder, maar je kan eventueel voor een e6750 gaan + eventueel een niet modulaire voeding.

Er is nix mis met de 500WATT van OCZ ! en dat jij slechte ervaring hebt met samsung tjah dat is pech voor jou niet alle mensen denken er zo over.

Ik zou toch voor de pc gaan die ik had samengesteld. Want er komt nog +- 50 euro aan assemblage kosten plus verzendkosten !

Laatst bewerkt door een moderator:
Er is nix mis met de 500WATT van OCZ ! en dat jij slechte ervaring hebt met samsung tjah dat is pech voor jou niet alle mensen denken er zo over.

Ik zou toch voor de pc gaan die ik had samengesteld. Want er komt nog +- 50 euro aan assemblage kosten plus verzendkosten !

Relax man.

Ik zeg toch ook niet dat er iets mis is met die voeding, hij is alleen niet modulair.
En er zijn meerdere mensen met slechte ervaringen met Samsung Spinpoints.

is het een race van welke pc gekozen word relax jantje het is volgens mij een beetje overbodig om te zeggen dat je voor je eigen samengestelde pc zou gaan. maarja.
ik stel iets in deze richting voor:

GroteFoto-GHCLVFN7.jpg

ik heb met het moederboard ervaringen en hij werkt uitstekent, ook is de quadcore een absolute topper.

je kan deze pc op www.alternate.nl samenstellen

Laatst bewerkt:
heel leuk dat jullie een systeem voor deze man samenstellen, maar de monitor moet m.i. ook nog worden meegenomen in het budget. Tenminste ik zie nergens staan dat hij al een monitor of randapparatuur heeft.

Verder is het een beetje onzin om 320 GB schijven aan te gaan bieden voor 70 € terwijl die voor 10 € meer al 500 GB heeft... Heb je een keus gemaakt voor de beste man beargumenteer dan gewoon waarom je dit hebt gedaan. Een lijstje neerkwakken met daarop wat onderdelen kan iedereen wel. Wat het meest interessant is, is waarom je tot die keus bent gekomen. Ik denk dat de gebruikers daar meer aan hebben dan 40 in elkaar geflanste lijstjes zonder uitleg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan