Worddoc. vanuit hotmail wordt waar opgeslagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

lauraaa2

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jan 2008
Hoi, ik heb een worddocument vanuit hotmail geopend. Toen heb ik een heleboel veranderd en op opslaan geklikt, maar ik ben vergeten om hem ergens anders op te slaan.:o
Weet iemand waar dat nu dan staat? Het zou echt een rámp zijn als ik weer opnieuw moet beginnen!!!

Hee, bedankt allemaal voor je antwoord!!, ik heb het gevonden bij temporary internet files, maar daar stond ie gewoon zoals ik hem geopend had, niet veranderd dus :(.. maarja dus begin in maar weer opnieuw..... hmmpff.........

Laatst bewerkt:
Worddoc. vanuit hotmail wordt waar opgeslagen

Als je dit doc gewijzigd hebt met Word moet je Word openen en dan menu bestand onderin staan de laatst geopende files. Misschien kun je hier wat mee. Anders open je Hotmail open doc en dan opslaan als dan zie je je directory waar hij opgeslagen zal worden of opgeslagen is. Dan niet op bewaren klikken natuurlijk

hij staat niet bij onlangs geopende documenten:S en als ik dan op oplaan klik, staat ie bij een map 'school' maar daar staat die oude niet tussen..

Laatst bewerkt:
Even de verborgen bestanden aanzetten in een verkenner window:
extra, map opties, beeld, Laat verborgen bestanden zien

Dan naar Start/Uitvoeren, %temp% (enter) en even hier kijken, kun je 'm niet vinden (wat voor de hand liggend is) dan ga je een map omhoog en dan naar tijdelijke internet bestanden. Waarschijnlijk staat ie hier in één van de rare folders - OLKxxx of zo
Succes Je kunt natuurlijk of Start/Zoeken gebruiken en de naam van het document intypen, dan ook hier bij geavanceerde opties 'verborgen bestanden' aanzetten!

Open anders nogmaals de betreffende mail, en open dat ongewijzigd document.
Klik meteen op bestand> "Opslaan als" en zie, waar het terecht gaat komen.
Waarschijnlijk hier:
C:\Documents and Settings\GEBRUIKERSNAAM\Local Settings\Temp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan