telfort internet + bellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jarrin

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2006
hallo allemaal :D

Ik misschien in de toekomst eeen abbo nemen op telfort internet (20mbs) + bellen. (29,95 p/maand) Maar ik heb geen ervaring met telfort, dus zou ik graag wat meningen willen. Zodat ik misschien beter naar een andere provider zou kunnen gaan!

Alvast bedankt!:thumb:

hoi, heb sinds 8 december 2007 internet+bellen van Telfort en dat bevalt tot nu toe prima.
nog geen problemen ondervonden.
misschien hoor ik tot de groep waar alles is goed gegaan, maar er zullen er ook met problemen zijn,zoals bij iedere provider.
hoop dat je hier iets aan heb.

Kijk anders ook even op tweakers,daar zijn 5 delen met ervaringen.

Toch maar even een reactie plaatsen. Je hoort tenslotte zo vaak dat er iets mis gaat bij Telfort of de internet providers in het algemeen.
Onlangs zijn wij ook overgestapt op Telfort met telefonie erbij.
De gok was groot, want je hoort zoveel negatieve reacties. Gelukkig niets dan lof in dit geval. Alles is perfect gelopen.
Informatie over de verloop van de overstap is perfect, en de verbinding en telefonie loopt nu als een trein.

Dit in tegenstelling tot mijn vorige provider (Planet). Die denkt na telefonische en schriftelijke opzegging nog steeds dat het abonnement doorgaat tot volgend jaar, maar dat is weer een ander verhaal.

In dit geval niets dan lof over Telfort, en dat had ik niet verwacht eigenlijk. Maar omdat het een bom duiten scheelde per maand moet je toch een keer de gok wagen. En in ons geval is het allemaal goed gegaan.

Hallo,

Ik sta dus ook op het punt over te stappen naar Telfort, alleen voor een paar maanden terug heb ik de postcodecheck gedaan op telfort, en toen kwam de snelheid uit op ongeveer 6 Mb, op zich niet het grootste probleem.