Op virussen scannen in veilige modus?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mariek75

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2008
Ik ben verhuisd, en sinds ik mijn computer weer opgestart heb , start hij in veilige modus op . Een paar maanden terug , voor mijn verhuizing kreeg ik vreemde mailtjes ("Essa voce per...en nog wat...) Deze heb ik nooit geopend maar vanaf dat moment kreeg ik steeds vreemde startpagina's (spyware?) als ik iets Google-de.

Ondanks dat ik er dus wel Internet Security op had zitten van Mc Afee. Maar door dat ik al dagen zit te klooien, en steeds opnieuw die McAfee heb geinstalleerd (Want m'n PC "zei" dat er onderdelen ontbraken en ik het opnieuw moest installeren) gooide hij steeds de oude versie eraf en nu heb ik helemaal geen bescherming meer.

Maar het lukt niet om een 'gratis' virusscanner te laten draaien. Systeemhersel lukt ook niet meer, dan krijg ik gewoon een wit scherm. Ik heb ook HitmanPro laten draaien, maar die liep, a) vast en b) het lijkt wel of het er alleen maar erger op is geworden.
Wie kan me helpen? Alvast bedankt!
Mariek

Dat 'Essa voce ..."is het dus niet; ben ik achter. Maar wat het dan wel is weet ik nog niet.
Het is me nog niet gelukt om een virusscanner te laten draaien; het lukt niet in de veilige modus.

Ik had net een ander topic geopend, meer met de vraag of iemand kenmerken van dit "virus" herkende. Mario , neem het me niet kwalijk; ik kom hier ook net kijken...

Ik ben gewoon geen computerheld, maar ik wil het gewoon graag oplossen.
Mariek

Opgelost

De problemen zijn opgelost via Blue Medicine, met dank aan Ton:thumb:

Groeten Mariek

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan