zylom games saved games

Status
Niet open voor verdere reacties.

peepke

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2006
hallo

weet er iemand toevallig waar de saved games worden opgeslagen
van de spelletjuhs van zylom
ik wil der namelijk een backup van maken om deze na herinstallatie van mijn windows weer terug te zetten

dan kan ik doorspelen waar ik geblevn was ....

greetz peepke

Dat verschilt per spelletje. Sommige worden opgeslagen in de map van het spelletje anderen in de profiel map van de gebruiker en zelfs daarin kan het nog verschillen.

Groetjes,
Neleke

Dat verschilt per spelletje. Sommige worden opgeslagen in de map van het spelletje anderen in de profiel map van de gebruiker en zelfs daarin kan het nog verschillen.

Groetjes,
Neleke

dus ik kan deze niet opslaan om te bewaren want in de map van het spel staat ze niet :S:S

Om welk spel gaat het eigenlijk? Wie weet heb ik het ook wel gespeeld en heb ik een idee waar het zou kunnen staan.

Groetjes,
Neleke

Bij little shop of treasueres staan de spel gegevens in het bestand C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\NTUSER.DAT
Vervelende hierbij is dat in dit bestand nog veel meer gegevens van de gebruiker opgeslagen worden, maar je zou het kunnen proberen. Ik kan hiervan niets anders vinden.

Bij Yahtzee worden de gegevens opgeslagen in: C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Zylom\Games\Yahtzee

Groetjes,
Neleke

Bij little shop of treasueres staan de spel gegevens in het bestand C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\NTUSER.DAT
Vervelende hierbij is dat in dit bestand nog veel meer gegevens van de gebruiker opgeslagen worden, maar je zou het kunnen proberen. Ik kan hiervan niets anders vinden.

Bij Yahtzee worden de gegevens opgeslagen in: C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Zylom\Games\Yahtzee

Groetjes,
Neleke

ja idd ik heb ze gevonden

tx voor het uitzoeken

greetz peepke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan