[Laptop]Advies nodig voor laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yamitommie

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2007
Hallo,

deze post zet ik waarschijnlijk op de verkeerde plek, misschien hoort het niet eens thuis op deze site. Maar kan iemand mij dan even vertellen waar ik het moet plaatsen?

Het punt is dat ik een nieuwe laptop wil gaan kopen. Dit wil ik doen via marktplaats. En ik weet niet wat voor een laptop een goede laptop is? Op welke punten zal ik moeten letten? Ik wil ermee gaan internetten, voor huiswerk (word), spelletjes spelen. Kan iemand mij een goede raad geven? Ik wil ook een dunne laptop niet al te dik. Voor ongeveer 500,-
Heeft iemand tips? Ik heb gehoord dat Toshiba laptops goede laptops zijn is dit zo?

Alvast bedankt!

THOMAS

Tips:
goed vragen naar garantie etc
koop niet iets waar al aan gesleuteld is
Neem eerst een kijkje bij de verkoper zelf voordat je hem daadwerkelijk koopt.

en voor 500 euro zijn er ook al wel redelijke nieuwe laptops, kijk als je tijd hebt daar ook eventjes naar

Nieuwe laptop via marktplaats?

nieuw op een markt klinkt niet echt eerlijk.. meer diefstal...
je kan het beste naar een winkel gaan.. dan heb je altijd echt nieuw en niet gestolen en garantie... die heb je via marktplaats niet...

Via de shop is altijd beter dan marktplaats idd. Je weet maar nooit of er mee gesjumeld is ja of de nee. Voor 500 is er vast wel iets te krijgen die aan jou eisen voldoet.

kent iemand nog een site behalve marktplaats? Kan er nog iemand reageren op mijn eerste vraag?

ja maar stel nou dat ik echt alleen van marktplaats wil. Weet iemand iets? Een goede laptop?

Het punt is dat ik advies wil hebben om een naam van een goede laptop te krijgen. De eisen die ik in mijn eerste thread heb genoemd

Laatst bewerkt door een moderator:
Via de shop is altijd beter dan marktplaats idd. Je weet maar nooit of er mee gesjumeld is ja of de nee. Voor 500 is er vast wel iets te krijgen die aan jou eisen voldoet.

Zo als ik ook al zij,

In gewone winkels zijn ook al wel redelijke laptops te koop voor rond de 500 euro, en kijk ook even op websites als www.dell.nl enz voor prijzen overzichten.

ja maar stel nou dat ik echt alleen van marktplaats wil. Weet iemand iets? Een goede laptop?

Het punt is dat ik advies wil hebben om een naam van een goede laptop te krijgen. De eisen die ik in mijn eerste thread heb genoemd

Waarom moet en zal je een leptop vanaf markt plaats kopen?
zelf zou ik nooit pc hardware er vandaan halen want je weet niet wat er mee gebuerd is.
vaak is het zo dat mensen iets verkopen omdat het stuk is of niet meer goed werkt, en met laptops moet je daar wel erg op letten.

verder probeer een intel core 2 duo of iets dergelijks te krijgen met minimaal 1 gb ram maar probeer 2gb.

en ALS je echt zeker weet dat je van marktplaats gaat kopen, ga bij de mensen langs, kijk hoe het thuis is, is het een rometje (beetje achter buurt achtig) ? niet doen zoviezo bij twijfel nooit doen

daarnaast is het ook nog zo dat de 2de hands markt op dit moment wel erg duur is aangezien de nieuw waarde best gedaald is.

goede tips allemaal! jullie hebben wel gelijk. Via marktplaats is niet al te veilig. Maar waar vind ik een laptop nieuw die voldoet aan mijn eisen.
2gb geheugen
120gb harde schijf
2ghz processor
goede grafische kaart
dunne laptop

Dit is moeilijk te vinden binnen mijn prijs en zeker als nieuw uit de winkel. Ken iemand misschien een winkel die deze laptop heeft? Kan best afwijken aan de specificaties

Weet iemand een laptop die deze specificaties heeft hoe zo een laptop heet (merk)

en wat versta jij onder een goede grafische kaart? wat game jij zoal?

Groeten,
René

je zei dat je games er op wou spelen, welke games wil je spelen?
je zei dat je max 500e wou uitgeven ik kan je NU vertellen dat dat via marktplaats NIET lukt.
Ik denk dat als je volgens deze specivicaties wilt gaan dat je rond de 700 nieuw prijs komt en dat ligt nu rond zo`n 800 2de hand

ik zal morgen ochtend eventjes voor je rond kijken of ik iets boeiends kan vinden

geen counterstrike ofzo maar bijvoorbeeld wolfenstein, maplestory, rs. Deze formaat spellen. Niets wat echt zwaar is. Gforce 8600? Is dit teveel gevraagd? Weet jij een laptop dan?

goede tips allemaal! jullie hebben wel gelijk. Via marktplaats is niet al te veilig. Maar waar vind ik een laptop nieuw die voldoet aan mijn eisen.
2gb geheugen
120gb harde schijf
2ghz processor
goede grafische kaart
dunne laptop

Dit is moeilijk te vinden binnen mijn prijs en zeker als nieuw uit de winkel. Ken iemand misschien een winkel die deze laptop heeft? Kan best afwijken aan de specificaties

Weet iemand een laptop die deze specificaties heeft hoe zo een laptop heet (merk)

Die vind je nooit, dat zijn teveel eisen voor 500 euro...

een 8800 das wel veel gevraagt voor die prijs.

als je echt niet ver over de 500 wilt gaan kijk dan eens naar dit:

http://ecomm.euro.dell.com/dellstor...=CFG&oid=1ae7bbd7-7817-44ec-9f8d-35390e793458 dit is trouwens maar een voorbeeld, kijk zelf maar eventjes rustig rond wat je kan vinden.
en counterstike? source draait nog redelijk goed op mijn uoddated 1.4 ghz p4 768mb ram 64 mb video****.

en de games die jij speeld doen het hier trouwens nog goed o

Laatst bewerkt:
oke, dan niet maar wat is de merk, naam van deze laptop? Dan kan ik zelf even kijken hoeveel die exact kost

een 8600 in een laptop ga je niet krijgen voor 500. dacht eerder aan een 7000 of iets in die richting. Als je maar geen packard bell kiest

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan