Hallo,
ik heb een bestelformuliertje op mijn website. Nu wil ik dat de totale kosten direct worden berekend in een balkje eronder. Ik heb de ballen verstand van javascript en ik heb met moeite een websiteje in elkaar geflanst.
mijn bestelformuliertje ziet er zo uit:
<tr>
<td>
Product
</td>
<td>
<SELECT NAME="product">
<OPTION VALUE="0">0
<OPTION VALUE="1">1
<OPTION VALUE="2">2
<OPTION VALUE="3">3
<OPTION VALUE="4">4
<OPTION VALUE="5">5
<OPTION VALUE="6">6
<OPTION VALUE="7">7
<OPTION VALUE="8">8
<OPTION VALUE="9">9
<OPTION VALUE="10">10
</SELECT>
</td>
<td>
€ 9,95
</td>
</tr>
1 product kost 9,95 en als mense meer bestelle moet dat dus x die hoeveelheid. Ik heb ook 4 verschillende producten dus die moeten dan gecombineerd worden. Ook komt er nog 6,20 verzendkosten overheen.
Ik hoop dat iemand hier mij kan helpen, want ik heb een paar uur zitten *****n en echt totaal niks opgeschoten.
alvast bedankt,
Jasper
ps: ik hoop dat ik genoeg informatie heb gegeven.
ik heb een bestelformuliertje op mijn website. Nu wil ik dat de totale kosten direct worden berekend in een balkje eronder. Ik heb de ballen verstand van javascript en ik heb met moeite een websiteje in elkaar geflanst.
mijn bestelformuliertje ziet er zo uit:
<tr>
<td>
Product
</td>
<td>
<SELECT NAME="product">
<OPTION VALUE="0">0
<OPTION VALUE="1">1
<OPTION VALUE="2">2
<OPTION VALUE="3">3
<OPTION VALUE="4">4
<OPTION VALUE="5">5
<OPTION VALUE="6">6
<OPTION VALUE="7">7
<OPTION VALUE="8">8
<OPTION VALUE="9">9
<OPTION VALUE="10">10
</SELECT>
</td>
<td>
€ 9,95
</td>
</tr>
1 product kost 9,95 en als mense meer bestelle moet dat dus x die hoeveelheid. Ik heb ook 4 verschillende producten dus die moeten dan gecombineerd worden. Ook komt er nog 6,20 verzendkosten overheen.
Ik hoop dat iemand hier mij kan helpen, want ik heb een paar uur zitten *****n en echt totaal niks opgeschoten.
alvast bedankt,
Jasper
ps: ik hoop dat ik genoeg informatie heb gegeven.