8800GT SLI vs 9600GT SLI

Status
Niet open voor verdere reacties.

Legend

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2006
Ik ving op het forum van Azerty.nl iets op over dat de 9600GT SLI betere performance zou hebben dan de 8800GT in SLI, dit vindt ik zelf een erg interessante uitspraak omder de 8800GT tot zo'n 10-15% nog beter presteert dan de 9600GT als je het over een single kaart heb. Dus, welke SLI setup presteert beter? Mvg

P.S. Ik had overigens nog een vraagje, kan die hier net zo goed bijplakken denk ik dan maar - Welke koeler is het beste om de stock koeler van de 8800Gt te vervangen, en idem maar dan welke voor de 9600GT?

Laatst bewerkt:
8800GT + 8800GT is natuurlijk sneller
maar 9600GT + 9600GT kan weer een betere sli "Prestatie" geven
Meschien zoiets ?

Ok, ter informatie van die cooler staat op de site, 8800GTX, Ultra en GTS(G80), hier staat geen GT bij hoewel het in het geval van de 8800GT als ik die zou kopen hierom zou gaan... Is dit dus de juiste cooler?

Ja dat vind ik zo bizar, op een site (weet nie meer welke) stondtie ook geschikt voor 8800GT, maar mijn probleem is dat de officiele site het houdt bij de GTX en Ultra, ik zag hem op verscheidene reviews en sites ook geschikt voor de GTS(G80) maar heb hem dus maar twee keer voor de GT gezien... heeft iemand deze cooler anders op zn 8800GT?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan