Utorrent uploaden uitzetten

• Onderwerp starter Onderwerp starter kaico
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kaico

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2006
Heb sinds kort Utorrent, maar ben er nu achter dat hij automatisch aant uploaden is. Omdat dit Illegaal is, wil ik dit graag uitzetten. Maar bij de opties staat er niks bij. Hoe zet ik het uploaden uit???

mvg,
kaico

dus als ik met Utorrent download, ben ik altijd illegaal bezig:(

Dat ligt er dus aan wat je download (maar meestal wel, ja)

Hallo,

A;s het voor privé gebruik is dacht ik niet! bovendien is het met veel downloadsites zo dat als je niet deelt "hit en run" pleegt! Het is ook de bedoeling dat je deelt hoe kom je anders aan de downloads!!

mvg,
Chico79:thumb:

ik download van een site (denk wel illegaal als ik dat deel, want het is zoiets van norton, maar dan gratis;)), maar heb daar geen account. Waarheen upload hij dan ? Want bij bestand, staat er downloaded, en daarlangs uploaded.

hoi,
als je je niet hebt geregistreerd, dan kun je ook niet bij de sites die ik bedoel!
wat jij deelt gaat automatisch met utorrent. je deelt dan het zelfde bestand wat jij net gedownload hebt verder niet! je kunt wel de uploads zacher laten gaan of met minder kb's.
dit doe je met je rechtermuisknop en dan "reserveer bandbreedte"en dan vervolgens de upload p 1 kb's zetten.

gr.chico

dus als ik nu download via Utorrent, is het dus niet illegaal, omdat ik het nergens naar kán uploaden??

lol, dacht dat (torrent) downloaden legaal was in Nederland, en dat het Verspreiden ervan juist illegaal was.

Laatst bewerkt:
hmmm, ben zelf ook verbaast...:confused:
maarja.. gates heeft geld zat toch?...
suc6. verder:thumb:

gr.chico

Iets heel anders:

Wil je NIET uploaden, gebruik dan GEEN torrents, want dat is uitermate asociaal.

Immers, wanneer er niemand zou uploaden dan kon je zelf ook niet downloaden.

Dus 1/1 uploaden of helemaal niet doen!!

in een boek (waardoor ik op het idee kwam om die torrents te gaan uittesten), stond dat downloaden voor eigen gebruik legaal was, maar als je zelf dat weer ging uploaden/ (als je bijv. een iso file gedownload hebt)als je de cd dan aan je vriend geeft/ kopie ervan, dat het dan illegaal is.

Ben het helemaal met je eens!:thumb::thumb:
Heb zelf ook een hekel aan hit and runners:evil:

Mvg,
Chico79

Ben het helemaal met je eens!:thumb::thumb:
Heb zelf ook een hekel aan hit and runners:evil:

Mvg,
Chico79
(denk dat je het nu eens bent met mr. music):
laat die Amerikanen maar uploaden, en wij lekker downloaden. Want als ik moet gaan uploaden, ben ik toch echt illegaal bezig, dat weet ik wel zeker.

(denk dat je het nu eens bent met mr. music):
laat die Amerikanen maar uploaden, en wij lekker downloaden. Want als ik moet gaan uploaden, ben ik toch echt illegaal bezig, dat weet ik wel zeker.

Klopt,

En ja je bent ilegaal bezig dan! Maar voor wat, hoort wat... Nietwaar?

Klopt,

En ja je bent ilegaal bezig dan! Maar voor wat, hoort wat... Nietwaar?
Heb dan liever dat mensen me irritant vinden, dan dat ik illegaal bezig ben, want voor irritant zijn kom je niet in de gevangenis, en illegaal bezig zijn wel;).

maar nu verder met de vraag:
ben ik nu met Utorrent illegaal bezig, of kan ik gewoon rustig downloaden

maar is het niet zo dat met torrents er maar een klein gedeelte van het bestand van de ene torrent gebruiker komt, en een gedeelte weer van een andere ect. en dit samen weer het gehele bestand vormt?

Als dit correct is ben je dus eigenlijk niet een geheel bestand aan het uploaden, en kan je dus ook niets illegaals doen :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan