Risk I

Status
Niet open voor verdere reacties.

RamonEsteve

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2008
Ik heb dringend hulp nodig.
Ik wil graag het spel Risk I op de pc weer spelen maar dat lukt niet. Als ik het spel wil installeren dan opent hij het wel maar als ik dan op next klik dan doet hij het niet meer en sluit hij af. Ik hoop dat ik genoeg info heb gegeven.
Kan iemand mij helpen?

Welkom op Helpmij.:)

Heb je al geprobeert om het spel in de compatibiliteits modus van 98 te installeren? klik met rechts op de setup > eigenschappen > compatibiliteit modus, zet deze op Windows 98. Kijk of het installeren nu wel wil. Als dat lukt, de snelkoppeling van het spel ook in de compatibiliteits modus Windows 98 zetten.

ik heb hem nu geïnstalleerd maar nu doet hij het niet:(
Ik heb het spel wel als compbalitie op windows 98 gezet maar als ik op risk.EXE klik of de cd er opnieuw in doe dan doet hij niks.:confused:

hallo ik heb risk. ik wil hem weer spelen ik had op mijn vorige computer xp en nu heb ik vista. ik heb hetzelfde gedaaan als de vorige keer mij dat werd gezegt. Weet iemand wat te doen

Met Vriendelijke Groeten Ramon

Uh.. zet je set-up eens in de compatibiliteit van XP of 98 .. en anders moet je Direct-x ( of hetgene wat je dan ook nodig hebt ) in dezelfde compatibiliteit doen. Moet werken.

het spel staat in compbaliteit modus 98 dan hoort hij het te doen maar directx zit in het setup al geinstalleerd. Als ik de instalatie finish dan staat er wil je directx installeren dan krijg je een scherm wat je nog niet hebt van directx en daar staat dat ik nog wat programma's mis van directx maar als ik daar op klik om dat te installeren dan doet hij dat niet.

probeer anders eens de compatibiliteit van de snelkoppeling op 95 te zetten, en daarbij bij beeldscherminstellingen "256 kleuren" en "beelschermresolutie van 640 x 480" aan te vinken.

of anders voordat je het spel installeert "Setup.exe" o.i.d op windows 95/98 zetten? (compatibiliteit)

Laatst bewerkt:
Ja. Er MOET een map zijn in je spel met DirectX en DIE moet je eens in XP afspelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan