Blog Maken Help ! ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rambo6

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2007
Hey,

Ik heb een goede gratis host uitgezocht (Byethost.nl)
Ik wil graag een simpele Blog maken, zoiets als dit Klik

Kan iemand mij uitleggen waar ik zoiets vandaan kan halen ? Hoe ik het moet uploaden op mn FTP host ?

mvg,Alex

Ps; Ik las iets over Wordpress ??

Laatst bewerkt:
Hoi,

Er zijn verschillende manieren waarop je een blog kunt maken:

1. Een account maken bij een blog-service als Wordpress of Blogspot (beiden zeer bekend en betrouwbaar). Je adres wordt dan hierjeadres.wordpress.com, of hetzelfde met Blogspot. Je hebt geen eigen host nodig, wat een voordeel is. Je kunt je blog wel in mindere mate aanpassen dan bij optie 2.
2. Je eigen blog uploaden (wat jij bedoelt). Bijvoorbeeld Simple PHP Blog, waar geen database voor nodig is, of diezelfde Wordpress downloaden, waar wel een database voor nodig is. Je moet zulke paketten dan downloaden, uitpakken en naar je ruimte op internet uploaden.

Hoi,

Er zijn verschillende manieren waarop je een blog kunt maken:

1. Een account maken bij een blog-service als Wordpress of Blogspot (beiden zeer bekend en betrouwbaar). Je adres wordt dan hierjeadres.wordpress.com, of hetzelfde met Blogspot. Je hebt geen eigen host nodig, wat een voordeel is. Je kunt je blog wel in mindere mate aanpassen dan bij optie 2.
2. Je eigen blog uploaden (wat jij bedoelt). Bijvoorbeeld Simple PHP Blog, waar geen database voor nodig is, of diezelfde Wordpress downloaden, waar wel een database voor nodig is. Je moet zulke paketten dan downloaden, uitpakken en naar je ruimte op internet uploaden.

Oke bedankt ! Welke is volgens jou het beste ? Simple PHP Blog of Wordspress ?

Ik ben nu Simple PHP Blog aan het uploaden, er was iets mis met Wordspress..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan