Internet Explorer 8 Verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefan95

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2007
Hey Allemaal, :thumb:

Ik heb sinds kort Internet Explorer 8 béta geinstalleerd.
Maar ik wil terug naar Internet Explorer 7.
Ik weet alleen niet hoe ik nu Internet Explorer 8 béta kan verwijderen.
Hij staat namelijk niet bij de lijst van Start/Configuratiescherm/Software.

Alvast bedankt! :thumb:

Ook niet links bij "windows onderdelen toevoegen en verwijderen" ??

Laatst bewerkt:
Ik reageer ook maar even :) Ik dacht, ik volg het topic even omdat ik hetzelfde probleem heb. Maar in de lijst software komt hij niet voor. Wat TS misschien ook kan doen is de knop Emulate IE7 activeren. (naast het tabblad) Ik weet niet wat TS voor problemen heeft met IE8, maar de problemen die ik had werden hierdoor opgelost.

Zal het doen, hoop dat de problemen dan worden verbroken en de goeie versie uit komt! :thumb:

Als mensen weten hoe ik het programma kan verwijderen, jullie reacties zijn welkom!

Al een systeemherstel gedaan?
Grote kans dat hij IE8 dan ook weer verwijderd!

Ik zat te wachten op antwoord van TS of het gelukt is. Bij mij is dit niet mogelijk omdat ik standaard systeemherstel heb uitgeschakeld. :p

Oei, niet zo slim (sorry) want zoveel winst haal je er niet mee!

Geen sorry hoor. :D Ik heb het bewust gedaan. Ik maak mijn eigen backups. Ik schakel het liefste zoveel mogelijk services uit. En "normaal" gesproken staan programmas die je installeerd in de lijst met software. Behalve deze keer dan. :rolleyes:

ie 8 verwijderen

Hallo ik heb met hetzelfde probleem gezeten , maar hier is de oplossing >>

Ga naar configuratiescherm en vink updates aan naar beneden scrollen en jawel daar zie je hem staan.

op verwijderen drukken en je computer opnieuw opstarten en hopla je oudere versie is weer terug.

vrgr Bimzo:D:D:D:D

Hoi,

Ook hier lees ik weer een mooie oplossing...
Als Gast kwam ik al vaak kijken op jullie forum...
Vanmiddag een oplossing gelezen om je accounts uit te schakelen bij het opstarten, en nu zit ik ook met het probleem van Explorer 8

Ik heb deze vanmiddag ook geinstaleerd, dus een systeem herstel zal bij mij niet veel helpen, omdat ik de PC pas vandaag heb geformateerd.

Deze explorer werk bij mij niet fijn, omdat ik bij de webpagina's die ik open veel "dubbele" teksten krijg...Net of deze explorer het op de een of andere manier niet bij kan benen.

Ik ben zoals ik zelf altijd zeg een computer nerd, maar van website's als deze (waar mensen elkaar met respect behandelen) ben ik heel graag lid geworden, ik hoop dan ook nog meer te leren, en ga gelijk de tips die hier beschreven staan uitproberen.

Groetjes Margo

explorer 8 verwijderen

Hey Allemaal,

Ik heb sinds kort Internet Explorer 8 béta geinstalleerd.
Maar ik wil terug naar Internet Explorer 7.
Ik weet alleen niet hoe ik nu Internet Explorer 8 béta kan verwijderen.
Hij staat namelijk niet bij de lijst van Start/Configuratiescherm/Software.

Alvast bedankt! :

Start/Configuratiescherm/Software vinkje bij updates weergeven, u kunt dan explorer
8 verwijderen , u komt dan naar herstart weer in de vorige versie terug
succes
cor
:thumb:

explorer 8 verwijderen

Start/Configuratiescherm/Software vinkje bij updates weergeven, u kunt dan explorer
succes

succes

geldt kennelijk niet voor Vista??!

explorer 8 verwijderen in Vista

Open configuratiescherm, programma onderdelen,openen, ga dan naar het linkerscherm, updates weergeven,hier meot dan explorer 8 ook bij staan, verwijderen

succes

Open configuratiescherm, programma onderdelen,openen, ga dan naar het linkerscherm, updates weergeven,hier meot dan explorer 8 ook bij staan, verwijderen

succes

Gelukt trouwens, IE8 verziekt je computer voorlopig... alles gaat traag en start langzaam op, toch niet te geloven??!

Ik krijg vandaag officiele microsoft update IE8 heb hem niet geinstalleerd nog, durf het ook niet hoor om me heen zoveel problemen weet iemand of dit nu opgelost is met de officiele versie???

explorfer 8

Ik werk er al een tijdje mee, op windows xp. Geen problemen, :thumb:

Ik krijg vandaag officiele microsoft update IE8 heb hem niet geinstalleerd nog, durf het ook niet hoor om me heen zoveel problemen weet iemand of dit nu opgelost is met de officiele versie???
[/I]

Ik had de originele versie

Internet Explorer 8 verwijderen:
Heb je teveel problemen met de nieuwe versie van Internet Explorer 8 en wens je de versie te verwijderen (wat eigenlijk niet aan te raden is), dan kan je op volgende pagina van microsoft terecht om met een programma IE 8 te verwijderen: http://support.microsoft.com/kb/957700

explorer 8

Ik heb het nu ook op Vista geïnstalleerd, nog geen probleem gehad

gr Cor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan