Momenteel schrijf ik handmatig de uren voor elk van mijn werknemers op. Nu zou ik dit graag in een database gaan bijhouden. Ik kan een simpel systeem schrijven om hun uren in te geven, maar ik slaag er enkel in om dit te doen voor één dag.
Ik zou dit dus voor elke dag meerdere "gebeurtenissen" per persoon moeten kunnen inschrijven. Later zou ik die dan willen kunnen bekijken per dag in een rapport, maar dit is momenteel nog niet zo belangrijk. Kan iemand me even op weg zetten hoe ik meerdere gebeurtenissen per dag en meerdere dagen aan één werknemer kan linken?
In bijlage alvast hoever ik zit. Ik heb vroeger erg veel met access gewerkt, maar ik ben het precies een beetje verleerd. Alvast hartelijk dank voor elke bijdrage!
Ik zou dit dus voor elke dag meerdere "gebeurtenissen" per persoon moeten kunnen inschrijven. Later zou ik die dan willen kunnen bekijken per dag in een rapport, maar dit is momenteel nog niet zo belangrijk. Kan iemand me even op weg zetten hoe ik meerdere gebeurtenissen per dag en meerdere dagen aan één werknemer kan linken?
In bijlage alvast hoever ik zit. Ik heb vroeger erg veel met access gewerkt, maar ik ben het precies een beetje verleerd. Alvast hartelijk dank voor elke bijdrage!