Urenregistratie (weer iemand met dit probleem)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ewergreen

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2008
Momenteel schrijf ik handmatig de uren voor elk van mijn werknemers op. Nu zou ik dit graag in een database gaan bijhouden. Ik kan een simpel systeem schrijven om hun uren in te geven, maar ik slaag er enkel in om dit te doen voor één dag.

Ik zou dit dus voor elke dag meerdere "gebeurtenissen" per persoon moeten kunnen inschrijven. Later zou ik die dan willen kunnen bekijken per dag in een rapport, maar dit is momenteel nog niet zo belangrijk. Kan iemand me even op weg zetten hoe ik meerdere gebeurtenissen per dag en meerdere dagen aan één werknemer kan linken?

In bijlage alvast hoever ik zit. Ik heb vroeger erg veel met access gewerkt, maar ik ben het precies een beetje verleerd. Alvast hartelijk dank voor elke bijdrage!

Bijlagen

Voorbeeld

Het zou in deze richting kunnen, een hoofdformulier voor de werknemer en een subformulier voor de uren. Kijk maar eens of je er verder mee kunt, het is natuurlijk nogal basic in elkaar gezet.

Bijlagen

Via een Access database of via Excel.

Het formulier uren komt nu meerdere malen achter elkaar voor, waardoor in de subform nu een scrollbalk komt. Het zou makkelijker zijn, moest ik gewoon telkens één entry krijgen en daarna op een knop kunnen drukken voor de volgende. Geen scrollbalk dus. Iemand enig idee?

Ten tweede, ik zoek ook met tabbladeren te gaan werken. Ik neem aan dat dit kan door gewoon hun ID aan een tabblad te koppelen, maar dit lukt me niet meteen. Als iemand hier ervaring mee heeft.

De uiteindelijke urenregistratie komt ook online voor iedereen, zodat deze voortaan gewoon makkelijk aan te passen is. Weeral bedankt!

Bijlagen

Ik heb hier een database staan voor urenregistratie.
Inlogmenu, afrpinten enz enz.
Wil hem wel opsturen naar je.

Dat zou me een pak op weg kunnen helpen! Ik hoop wel dat het niet té uitgebreid is voor mij, maar dat kan ik wel eventjes nakijken. Je kan hem altijd hier posten, of wil je hem liever mailen? Ik ga wel even mijn hotmail adres geven, wegens teveel spam anders op mijn ander adres.

Alvast erg bedankt!

Laatst bewerkt:
Ook graag een urenregistratie

Hoi ik ben ook geintresseerd in de registratie. mag ik hem ook hebben?

mijn mailadres is jerphaas@hetnet.nl

alvast bedankt.

Gr,

Jerphaas

Mooie applicatie, maar véél te uitgebreid voor mij. Ik geloof dat ik minder tijd ga steken in mijn basis goed te maken, dan in die van u afbouwen. Toch enorm bedankt, misschien kan ik links en rechts wel iets opsteken:D

ook progje uren registratie

zou ik het progje ook mogen hebben voor mijn urenregistratie
alvast bedankt hier mijn mail adres

t.jong868@upcmail.nl

vr gr spokkem:thumb::thumb:

Urenregistratie

Ik heb hier een database staan voor urenregistratie.
Inlogmenu, afrpinten enz enz.
Wil hem wel opsturen naar je.

geachte,

Ik ben een 22 jarige jongen die een bedrijf leid met in totaal 8 werknemers.
wij zijn nog maar een jaar geleden gestarten en ondertussen heb ik ingezien dat de urenregistratie totaal niet loopt zoals het zou moeten.
ik ben zelf niet zo handig met access, ik ken enkel de basis. met exel had ik het ook geprobeert maar daar kom ik in de problemen vannaf dat in online het formulier wil aanvullen.
ik las hier zonet dat u een urenregistratie systeem in acces bezit.
nu wou ik vragen of u deze misschien ook naar mij wou opsturen.

mvg Bart Herman (freakyfie@gmail.com)

Hoi RaymondC,

Ik zou ook graag eens kijken naar jouw voorbeeld Uren Registratie.
Ik ben op het moment een DB aan het maken om de vakantie uren bij te houden.
Maar ik loop op een aantal zaken vast. Dus een blik in jouw "keuken" zal waarschijnlijk een stap in de goede richting zijn.

Zou je zo aardig willen zijn om ook mij een copy te sturen naar onderstaand adres.
rene dot rijk at dne-it dot com

Bedankt alvast.

Peace,
René Rijk :)

Hallo Raymond,

misschien is het gemakkelijker om hier op het forum uw database te plaatsen, als bijlage.

Zo kan iedereen (die interesse heeft) hem afhalen, en moet je deze niet telkens versturen.

Laatst bewerkt:
ik zou dat wel willen doen.
Alleen is de database te groot om door mij erop gezet te worden.
Dit zou door een moderator gedaan moeten worden.

Als iemand dit wilt doen voor mij, graag een berichtje.

Hallo Raymond,

zou ik je bestandje ook mogen ontvangen ?
ik zit al een tijdje te prutsen om iets in mekaar te zetten,
hopelijk helpt jouw bestand me verder op weg.

Groeten
geartsje

* inmiddels ontvangen, hartelijk dank!

Laatst bewerkt:
Als dank wil ik hem wel naar mijn server uploaden.
Heb alleen toestemming nodig van RaymondC.

Peace,
René Rijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan