Installer

Status
Niet open voor verdere reacties.

jangerits

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2008
Hallo .Als ik programma's wil instaleren krijg ik steeds de melding dat de installer van windows niet werkt.Nu kan ik ook geen beveiligings programma's van windows instaleren.Ik krijg de melding dat windows in de veilige modus is opgestart maar dat is niet zo.Wie kan mij verder helpen?Alvast bedankt.Gr Jan

Je kunt vóór de tips van Mikeo (is nl. behoorlijk oude informatie) het volgende proberen:
1. Maak een herstelpunt: Start -> Uitvoeren -> %windir%\system32\restore\rstrui.exe
2. Download en draai Dial-a-fix
Kies optie Fix Windows Installer en druk op Go.
Kijk of je de updates dan wel installeren kunt.
Werkt de Installer daarna wel, maar ophalen van updates wil niet goed, gebruik dan weer Dial-a-Fix, en kies optie Fix Windows Update en druk op Go.
3. Als je met 2. de Installer niet hebt kunnen fixen, download en installeer Windows Installer 3.1 en probeer het opnieuw. Heb je na installatie van dat pakket nog steeds problemen, weer de Fix Windows Installer tip uit 2. proberen.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Ik krijg het niet voor elkaar en mijn schoonzoon die bij een computter bedrijf werkt lukt het ook niet.we gaan dus Zondag alles herinstaleren.Hierna moet alles het weer doen.Ik laat nog wel wat weten Gr jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan