sis 7012 audio device hoe instaleer je de software

Status
Niet open voor verdere reacties.

kleinebill

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2008
Hallo mensen,

Ik heb me computer opnieuw geïnstaleerd. Ik had software voor de videokaart en voor de geluidskaart nodig. Nou heb ik die voor de videokaart maar voor de geluidskaart (7012 audio device) had ik ook een software gedowload. Er komt een error te staan bij ongeveer 10%. deze error. -536870397.

zou iemand mij a.u.b. kunnen helpen.

A.v.B :D!

Zit je geluidskaart onbaord? zo ja dan kun je de drivers op de site van je moederbord fabrikant downloaden.

Welkom bij Helpmij.nl

Vraag verplaatst naar een geschiktere sectie, waar je vanzelf heen wordt gebracht door de link in de e-mail.

heb ik al geprobeerd maar hij opent niet bij mij echt raar.
nog andere ideetjes?

a.v.b

Ik heb ook die 7012 en kreeg ook foutmelding , toen die 7018 geïnstalleerd en het werkte .

Onboard wil zeggen dat je geluids of videokaart op het moederbord zit.
Of is er één van deze kaarten bij gestoken in een pci slot.
Merk en type kun je weer vinden op het moederbord of bij gestoken hardware kaarten.

Onboard wil zeggen dat je geluids of videokaart op het moederbord zit.
Of is er één van deze kaarten bij gestoken in een pci slot.
Merk en type kun je weer vinden op het moederbord of bij gestoken hardware kaarten.

hoe kan ik dat zien of het er is bij gestoken of in het moederbord zit?

waar zitten je audio aan sluitingen in de kast zo on geveer onder in of bij de aansluitingen van je toetsenbord/muis/usb.
Geeft everest het merk en type moederbord niet weer?

waar zitten je audio aan sluitingen in de kast zo on geveer onder in of bij de aansluitingen van je toetsenbord/muis/usb.
Geeft everest het merk en type moederbord niet weer?

moederbordfabrikant
firmnaam: gigabyte technologie

en mijn audio aansluiting zit in de kast.

merk intel corpertion

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan