bertvanmarum
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 dec 2001
- Berichten
- 35
Hallo allen,
Ik heb het weer in mn bol. Ik ben zat van mn omslachtige manier van urenregistratie en ik wil iets anders, iets makkelijkers. alleen om daar te komen moet er nogal wat gebeuren. In de bijlage vind je een bestand waarin ik heb aangegeven hoe het er ongeveer moet uitzien en wat het moet doen. Nog ff een kleine toelichting.
Ik wil met dit bestand de uren van mijn medewerkers registreren.
Iedere medewerker krijgt een apart tabblad. Op ieder tabblad vind je een kalender. Wanneer je op een datum in deze kalender klikt kun je de uren van die medewerker voor die dag per onderdeel invoeren. Wanneer je em dan saved (standaard of aparte knop?) zijn de uren voor deze persoon voor die dag weggeschreven. Vervolgens moeten er diverse rapportage uitkomen.
1) De totale uren per medewerker per (gebundelde) onderdeel per maand.
2) De totale uren per onderdeel per week
3) Aantal gewerkte dagen per medewerker per maand
4) Aantal verlofuren per medewerker per maand
5) Aantal ziekteuren per medewerker per maand
Daarnaast lijkt het me handig dat het een archieffunctie heeft, waarbij in oude gegevens kan opvragen (middels de kalender)
Ook is het van belang dat er makkelijk dingen in aangepast kunnen worden, zoals extra medewerkers (tabbladen) of extra onderdelen....
Ik ben me er van bewust dat dit behoorlijk pittig is en weet ook niet of dit allemaal goed mogelijk is met excel, maar als er iemand een uitdaging in ziet om me hiermee te helpen, ben ik je enorm dankbaar.
Alvast bedankt
Ik heb het weer in mn bol. Ik ben zat van mn omslachtige manier van urenregistratie en ik wil iets anders, iets makkelijkers. alleen om daar te komen moet er nogal wat gebeuren. In de bijlage vind je een bestand waarin ik heb aangegeven hoe het er ongeveer moet uitzien en wat het moet doen. Nog ff een kleine toelichting.
Ik wil met dit bestand de uren van mijn medewerkers registreren.
Iedere medewerker krijgt een apart tabblad. Op ieder tabblad vind je een kalender. Wanneer je op een datum in deze kalender klikt kun je de uren van die medewerker voor die dag per onderdeel invoeren. Wanneer je em dan saved (standaard of aparte knop?) zijn de uren voor deze persoon voor die dag weggeschreven. Vervolgens moeten er diverse rapportage uitkomen.
1) De totale uren per medewerker per (gebundelde) onderdeel per maand.
2) De totale uren per onderdeel per week
3) Aantal gewerkte dagen per medewerker per maand
4) Aantal verlofuren per medewerker per maand
5) Aantal ziekteuren per medewerker per maand
Daarnaast lijkt het me handig dat het een archieffunctie heeft, waarbij in oude gegevens kan opvragen (middels de kalender)
Ook is het van belang dat er makkelijk dingen in aangepast kunnen worden, zoals extra medewerkers (tabbladen) of extra onderdelen....
Ik ben me er van bewust dat dit behoorlijk pittig is en weet ook niet of dit allemaal goed mogelijk is met excel, maar als er iemand een uitdaging in ziet om me hiermee te helpen, ben ik je enorm dankbaar.
Alvast bedankt