Muziek op PSP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eirico

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2008
Hey,menssen ik heb gisteren een psp gekocht ik heb liedjes op de psp gezet maar ik wilde vragen als je een speel lijst samen kan stellen kan dat? kan iemand me vertellen hoe dat moet?

Volgens mij kan je geen afspeellijst maken. Maar, misschien werkt dit:
Maak eens een mapje met een naam naar keuze in de map MUSIC, en stop daar de mp3's is die je wil. Dan heb je in feite een afspeellijst (maar ik weet niet zeker of het werkt).

volgorde

Hey,menssen ik bedoel ik wil die liedjes op volgorde zetten snapje ik weet niet als dat kan kan niemand me helpen?

Je bedoelt nummer 1, 2, 3 enz.?

Want ik begrijp niet goed wat je nu bedoelt.

Maar probeer de nummers zelf een andere naam te geven waardoor ze op volgorde komen. Bijvoorbeeld met 01, 02, enz en ze dan op de psp te zetten.

Werkt dat niet door gewoon op de werkbalk in de verkenner te klikken? Bijvoorbeeld sorteren op Naam, Grootte, Lengte, Datum, ...

123

dat bedoel ik ook ;) die 1,,2,3 enzo:P ik ga proberen bedankt voor de tips

Raar:S

Hey,menssen ik heb de liedjes op volgorde maar ik wil de psp uit de usb kabel weg halen maar er staat steeds een ogenblik geduld..... hoe lang moet je mestaal wachten?

Staat dat op je PSP of op de computer?

Als je de PSP afkoppelt in Windows met "Veilig verwijderen" is alles OK.

Hey,menssen ik heb de liedjes op volgorde maar ik wil de psp uit de usb kabel weg halen maar er staat steeds een ogenblik geduld..... hoe lang moet je mestaal wachten?

Ik zeg dit niet om vervelend te doen of iets dergelijks, maar deze info waar je naar vraagt staat gewoon in de gebruiksaanwijzing die je bij je PSP kreeg. Misschien een idee om die eens door te lezen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan