Nieuwe virusscanner ? WELKE ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mr Skyline

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2007
Hallo allemaal!

Ik heb de laatste tijd opeens erg veel last van virussen. Ik had eerst Avast Antivirus Home Edition die nog 1 jaar lang loopt. ( gratis ) Maar ik wil toch een andere virusscanner het liefst met firewall enz. ingebouwd. Gratis of betaald maakt mij niks uit. Ik heb net ook Avira Antivir erop gezet maar die code die ik erbij kreeg ( Ook gratis ) Was al verlopen in november 2007 dus die Antivir maakt bij mij geen kans meer. Ook zat ik te denken aan Kaspersky of McAfee of Norman. Welke raden jullie mij aan ? Ik wil er een met een gemakkelijke interface en het liefst nederlands. Kaspersky kan in het nederlands geloof ik. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

mvgr

Mr Skyline :thumb:

Inderdaad, Kaspersky Internet Security of Eset Smart Security (NOD32) zijn de beste en het lichts voor je PC!

Ik gebruik na tenvolle tenvredenheid nod32 als virusscanner en zonealarm als firewall.
Zonealarm is freeware en nod32 is een betaalpakket.
Dit vind ik een super setje.
Maar je hebt natuurlijk keus uit vele pakketten.

Let wel op dat er vele virusscanners zijn die noggal wat weg vreten uit je systeem. (Norton bijv.)
Die zou ik links laten leggen
Succes met je keuze

Wow. ik zocht even naar een SD kaartje ( 1 minuut lang ) en jullie antwoorden al gelijk . TOP!:thumb: Dus eigenlijk is kaspersky een aanrader ? Op zo'n AV nogwat site stonden tests , en Kaspersky kwam er niet als 1 van de beste uit hoor.

edit -

Die site die boven mij staat :p AV-Comparitves ofzo daar stond die test dus op

we duiken er met zijn alle op:thumb::thumb:

:) Ik ga denk ik even een trial van Kaspersky Internet Security downloaden.

Ik heb trouwens pas een nieuw mobo en processor gekocht en op die CD ervan staat een trial van McAfee geloof ik. Is die ook aan te raden ?

mc afee is aardig zwaar hor dus zou ik niet aanraden

Oke

edit :

Ik ben nu KIS7 aan het downloaden. Trouwens in de winkel zag ik Kaspersky Internet Security voor iets van 40 euro en op internet kost ie 70 euro
hoezo is dat dan weer ?

Laatst bewerkt:
het voordeel vind ik van nod32 dat ze snel met de updates zijn.
Soms wel 3X per dag.
Vroeger bij Norton en McAfee duurde dat soms wel een paar dagen voor dat de nieuwe updates uit kwamen

een jaar geleden kon je via helpmij een nod32 pakket kopen tegen korting.
Ik weet niet of dat nu nog zo is maar dat antwoord zou wel snel volgen denk ik:D

het voordeel vind ik van nod32 dat ze snel met de updates zijn.
Soms wel 3X per dag.
Vroeger bij Norton en McAfee duurde dat soms wel een paar dagen voor dat de nieuwe updates uit kwamen

een jaar geleden kon je via helpmij een nod32 pakket kopen tegen korting.
Ik weet niet of dat nu nog zo is maar dat antwoord zou wel snel volgen denk ik:D

Ik heb norton internet security 2003 en 2005 op mijn computer gehad , die maakte mijn pc erg traag. Het was wel een oude packard bell geloof ik hoor dus misschien dat dat het was. Maar aan Norton begin ik niet meer. Dat McAfee dingetje dat je virussen kan zien waar ze in de landen zijn. Kun je dat ook ergens op internet vinden ? :D

Ik heb norton internet security 2003 en 2005 op mijn computer gehad , die maakte mijn pc erg traag. Het was wel een oude packard bell geloof ik hoor dus misschien dat dat het was. Maar aan Norton begin ik niet meer. Dat McAfee dingetje dat je virussen kan zien waar ze in de landen zijn. Kun je dat ook ergens op internet vinden ? :D

Toen ik Norton en later McAfee gebruikte was dat ook op een Packerd Bell.
Ook mijn systeem werd daar traag van.
Dus inderdaad nooit meer Norton en McAfee
Ik weet niet of er een probeerversie is van NOD32.
als dat zo is zou ik zeggen probeer het is

Hoe komt het dat je zoveel virussen krijgt?

f_666m_6c09404.jpg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan