Computer doet praktisch niks meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bunt007

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2008
Beste mensen,

Ik zit met een probleem waar ik nu toch wel heel erg zat van begin te worden. Mijn computer doet eigenlijk helemaal niks meer. Internet doet het nog wel. Maar hij kan bijvoorbeeld geen youtube filmpjes afspelen. Geen dingen downloaden. En als ik iets op sla op de computer zelf of iets aan de instellingen van de computer verander zoals bureaublad. Dan is het, nadat ik de computer heb afgesloten en weer heb opgestart, weg!!

Zou geweldig zijn als iemand hier een oplossing voor wist.

Hoi,

Dit is wel een erg groot schot voor de boeg.
Geef meer specs over je configuratie en wat je zelf inmiddels hebt ondernomen.

Je laat ons op deze manier zoeken naar een speld ......

Hey,

Dat was inderdaad een beetje te breed. Nou laat ik beginnen bij MSN. Ik wil dus graag MSN downloaden, maar dan krijg ik de volgende foutmelding:

IE kan de website niet opnen of de website is niet beshikbaar. Probeer het later opnieuw

En dit geeft ie aan bij alles wat ik wil downloaden. Ik heb al gegoogled maar daar werd ik niks wijzer van.
Ik heb ook "menu start" op mijn computer veranderd in "klassiek". Dat vind ik zelf persoonlijk fijner werken. Maar als ik de computer afsluit en vervolgens opstart is alles weg en staat het gewoon weer op de standaard instellingen. Ook plaatjes die van internet haal verdwijnen na het aflsuiten.

Ik weet niet of het er allemaal veel duidelijk op wordt. Maar meer weet ik er ook niet van.

Lijkt aardig veel op een virus, Je kunt windows het beste opnieuw instaleren, maar wacht even wat andere leden zeggen,

MVG Frans

Ja het kan misschien wel een virus zijn, scan je pc eens met je virusscanner als je geen zou hebben of zo'n trial probeer dan eens met avg
Het eerste waar ik aan d8 is dat de harde schijf defect is aangezien je niets kan opslaan... Heb je verschillende harde schijven en kan je bijvoorbeeld bestanden verplaatsen van de ene schijf naar de andere?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan