Probleem TCP en UDP poorten openen......

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0160

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2008
Als ik download met bitlord 2, krijg ik de hele tijd de melding dat de poorten TCP poort 4662 en UDP poort 4672 niet of niet helemaal open zijn, waardoor hij een downlaodsnelheid heeft van max. 30 kb/s. Terwijl de dag ervoor het wel opliep tot 500 kb/s.....
Ik heb geprobeerd de TCP poort 4662 en UDP poort 4672 te openen door ze als uitzondering in firewall op te geven, en ik heb in de settings van mijn router gezocht, maar ik weet niet hoe ik 'm open krijg...

Ik gebruik windows vista, me router is een eminent EM4020 en ik download dus met bitlord v2

alvast bedankt

Laatst bewerkt:
dat heb ik gedaan, maar eminent em4020 staat er niet bij...
en ander types lijken er niet op

Laatst bewerkt:
je moet ff kijkee welke router het er dan zelfde uit ziet als je via je internet in je router menu komt, dus welke beetje de zelfde lay out heeft of bedoelde je dat?

Poorten openzetten helpt uiteraard maar verwacht er in dit geval ook geen wonderen van. Die Em4020 is een heel oude 11Mbps router

ja dat bedoelde ik,

Maar van allemaal lijkt de em4012 nog het meeste op de em4020.
Er stond op port forwarding voor de em4012 dat je bij de virtual server iets met de poortnummers moest intypen, het type (udp of tcp), en je private ip

maar kan je bij de em4020 alleen de poortnummers intypen en je private ip, dus niet het type. Alleen helpt het nog steeds niet

Ik hep de router ook nog een aantal keren gereset, maar dat hielp ook niet...

Poorten openzetten helpt uiteraard maar verwacht er in dit geval ook geen wonderen van. Die Em4020 is een heel oude 11Mbps router

Ja dat weet ik, maar gisteren downloade ik met het zelfde programma met een piek van 500 kb/s en gemiddled 160 kb/s...

Na wat zoeken heb ik deze tabel gevonden:

NAT Special Aplication.JPG

Wat moet ik invullen op de vraagtekens?

Laatst bewerkt:
Waarom download je geen andere torrent programma, Zelf heb ik Azureus dat werkt perfect het is nederlands talig als ik me niet vergis en ik heb er nooit problemen mee, ook geen poorten open, of Utorrent is een bekende en dat blijkt de best te zijn zelf heb ik daar geen ervaring mee

link voor download Azureus: http://downloads.vnunet.nl/download/bittorrent/azureus/_1222.html

ja dat kan ik proberen, alleen ging het downloaden gisteren wel snel, dus dat is wel een beetje vreemd.

En ik ben al 80 procent met een download.....die nu 1 kb/s gaat :p

Laatst bewerkt:
Neem je een andere torrent client, neem dan GEEN Azureus, dat werkt op Java en is zeer zwaar voor je systeem. Kies liever voor Utorrent, is een heeeel stuk lichter!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan