8800GT presteert slechter dan mijn oude 8600GTS hoe kan dit ? HELP

• Onderwerp starter Onderwerp starter Dark
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Dark

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2006
hey,

vorige week heb ik de 8800GT aangeschaft, maar hoe komt het dat hij slechter presteert in de spelletjes ?

met mijn oude kaart (8600GTS) kon ik C&C 3 op 1440X900 alle details op z'n hoogst en 4x antialiasing gewoon op z'n gemak spelen zonder lagg ? en met mijn nieuwe 8800GT kan ik dit niet als ik al 1x antialiasing aanzet dan begint het te haperen als ik met de muis over 't scherm beweeg tijdens 't spelen ?

De 8800GT moet eigenlijk op z'n gemak zelfs 8x antialiasing aan kunnen bij 't spelletje C&C 3 ! waar licht dit aan ?

ouwe drivers eraf gehaald..systeem herstarten..kaart herkennen, drivers installeren..systeem herstarten..en klaar.dan moet het werken:thumb:

dit al gedaan?
stroomstekker aangesloten?
hoe ziet de rest van je systeem eruit?

specs van mijn systeem:
Win. Vista Ultimate
Proc. Q6600
2x 1gb DDR2 GEIL 1000MHZ
2x 512MB DDR2 White Lake 667MHZ
(in totaal 3GB aan geheugen)
Xpertvision 8800GT (standaard koeler eraf gedaan DUORB aangeschaft)
Mobo: Asus P5K
Samsung 500GB 16 MB cache harde schijf

dit was 't zo'n beetje.

Ik heb mijn oude videokaart eruit gehaalt en verkocht. Paar dagen later heb ik de Xpertvision 8800GT gekocht, toen ingedaan de standaard koeler maakte teveel lawaai dus heb ik de DUORB aangeschaft. De drivers heb ik gewoon via de website van Nvidia gedownload (niet van de cd geinstalleerd). Stroomstekker is ook aangesloten ;)

Kan 't nu geen kwaad als ik de drivers verwijder en dan opnieuw installeer ?
Naamloos.jpg

Nee , gewoon even de Drivers verwijderen en dan opnieuw installeren!

heb de drivers verwijderd. maar 't lukt niet ? terwijl hij bezig was met 't verwijderen viel 't beeldscherm ineens uit en stond er No Signal Input ?

heb de pc gereset en de drivers hebben zich opnieuw op een of ander manier geinstalleerd huh ?

Naamloos.jpg

kijk maar naar de datum bij de drivers 3-5-2008 ? ze hebben zichzelf ofzo opnieuw geinstalleerd ?

je had eerst de oude Drivers moeten verwijderen MET de oude kaart ERIN
en daarna pas de nieuwe installeren!

De drivers via config.scherm-software verwijderen. Computer herstarten en de drivers opnieuw installeren. (althans, als je windows gebruikt)

Edit:
Ik zie al dat je Vista gebruikt

Laatst bewerkt:
je had eerst de oude Drivers moeten verwijderen MET de oude kaart ERIN
en daarna pas de nieuwe installeren!
Als de kaart er niet in zit zijn de drivers ook niet geladen. De bijbehorende software kun je later alsnog verwijderen.

Probeer xxrene's methode eens.

tnx 't is gelukt :thumb: is wel stukkie beter dan de 8600gts :D en nu maar wagten wanneer de gta 4 voor pc uitkomt :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan