jelpot
Meubilair
- Lid geworden
- 18 mrt 2008
Ik heb het bestandstype .bin en door een bepaalde reden( ik zou niet meer weten hoe) is dit gekoppeld geraakt aan het programma vcl player.
Ik het bestand nodig om de firmware van mijn mp3 (cowon D2) te kunnen upgraden.
Een maand of 3 geleden is dit mij wel al gelukt(nu heb ik versie 2.54 maar ik wil naar versie4.55.
Het is dezelfde methode om uit te voeren hoe te updaten maar wanneer ik mijn mp3 moet loskoppelen en dan opnieuw moet opstarten zou ik een laadbalkje moeten zien zodat hij updated maar dit gebeurd niet
Dit is de uitleg hoe te updaten
IK denk dat dit is omdat het bestandstype is gekoppeld aan vcl. ik heb het ook al eens geprobeert met kladblok enzo maar geen effect.
Regedit heb ik geopend en ik ben naar het bestandstype .bin gaan zoeken, dat heb ik gevonden.
Maar daar staan 2waarden:
-1 is standaard zonder waarde ingegeven
-de andere heet NoOpen maar ook zonder waarde...
de submappen van .bin zijn persistenthandler en deze heeft wel een waarde
en shell maar deze staat ook op standaard
weet iemand hoe ik dit kan aanpassen in regedit zodat .bin niet gekoppeld is aan een programma.
DELETE werkt niet
Ik het bestand nodig om de firmware van mijn mp3 (cowon D2) te kunnen upgraden.
Een maand of 3 geleden is dit mij wel al gelukt(nu heb ik versie 2.54 maar ik wil naar versie4.55.
Het is dezelfde methode om uit te voeren hoe te updaten maar wanneer ik mijn mp3 moet loskoppelen en dan opnieuw moet opstarten zou ik een laadbalkje moeten zien zodat hij updated maar dit gebeurd niet

Dit is de uitleg hoe te updaten
IK denk dat dit is omdat het bestandstype is gekoppeld aan vcl. ik heb het ook al eens geprobeert met kladblok enzo maar geen effect.
Regedit heb ik geopend en ik ben naar het bestandstype .bin gaan zoeken, dat heb ik gevonden.
Maar daar staan 2waarden:
-1 is standaard zonder waarde ingegeven
-de andere heet NoOpen maar ook zonder waarde...
de submappen van .bin zijn persistenthandler en deze heeft wel een waarde
en shell maar deze staat ook op standaard
weet iemand hoe ik dit kan aanpassen in regedit zodat .bin niet gekoppeld is aan een programma.
DELETE werkt niet

Laatst bewerkt: