Frontpage opent niet goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kappie33

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2008
Ik heb al enkele sites gemaakt met Frontpage. Nu doet zich het volgende probleem voor. Als ik Frontpage heb geopend en daarna één van de reeds opgeslagen pagina`s wil openen, dan lijkt Frontpage vast te lopen. Ook heb ik deze melding gehad: Kan LTKRN90N.dll niet vinden. Kan het ook met het fysiek geheugen te maken hebben? Wie herkent dit probleem en kan uitkomst bieden?:thumb:

de dll heeft met leadtools te maken
b.v. deze.
Mogelijk als plugin in
Blijkbaar is daar iets mee

Misschien kun je die deinstalleren
en anders helpt mogelijk een reparatie installatie van frontpage

Kan ik die dan zo in de map zetten, of hoort deze nog in een submap binnen system32?

Niet in een submap, gewoon in system32 zelf. Dat is als het goed is de plaats waar Frontpage naar de dll zoekt.

Niet in een submap, gewoon in system32 zelf. Dat is als het goed is de plaats waar Frontpage naar de dll zoekt.

Ik heb de dll geplaatst, maar Frontpage reageert nog precies hetzelfde. Het opstarten van FP lukt wel, maar zo gauw ik bestaande webpagina wil openen, slaat FP vast...:(

Dan weet ik het helaas ook niet meer, waarschijnlijk heb je meer aan leofacts reactie.

Dag Kappie,

Ik heb het zelfde probleem maar kan de oplossing niet vinden, ik zie hier ook geen oplossing maar waarschijnlijk ben je er al uit wat het moet zijn.
Wil dat svp met mij delen zodat ik dit probleem ook kan oplossen.
Alvast dank voor de te nemen moeite.

Gooi

Dag Kappie,

Ik heb het zelfde probleem maar kan de oplossing niet vinden, ik zie hier ook geen oplossing maar waarschijnlijk ben je er al uit wat het moet zijn.
Wil dat svp met mij delen zodat ik dit probleem ook kan oplossen.
Alvast dank voor de te nemen moeite.

Gooi
Ben je al uit?
Zo niet start Frontpage met CTRL ingedrukt. Dit is de save mode.
Als FP nu wel goed werkt is eerder genoemde add on w.s de oorzaak

mvg Leo

Graag even een eigen topic openen Gooi. Je reageert nu in een topic van 2008. Daarbij is het niet toegestaan mee te liften in iemand zijn / haar topic.
slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan