Windows installeert geen updates

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjors22

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2008
Ik heb een probleem met mijn windows. Het gaat om mijn laptop. Ik heb windows al een keer opnieuw geinstalleerd omdat er een aantal dingen niet deed (kreeg steeds een blauwscherm). Nu is dat opgelost alleen wil windows uiteraard updates downen en installeren en dat doet tie dus niet. Wie kan me hierbij helpen?

-Windows installeert en download geen updates?

Tja, mijn auto wil niet rijden, wat zou er mis zijn ?

M.a.w. geef toch véél en véél meer informatie over wat er dan allemaal op je scherm te zien is / wát gaat er mis / wil niet / waar / hoe / waarom / wanneer................... !

haha ja dat is waar maar ik zit nu op me werk dus ik kan niet kijken.
Maar er is niet veel te zien alleen dat er veel windows packs moet worden geinstalleerd en update van internet explorer verder niks. Het is gewoon dat standaard schermpje waar windows programma's update.
Je krijgt dan links onderin de balk een icoontje dat hij dingen aan het downen is. Maar dat lukt dus niet.
Soms lukt het downen wel maar dan lukt het installeren dus niet. Bij het opstarten van de laptop begint hij met deze updates maar maakt het dus niet af.
Verder krijg ik geen foutmeldingen. Maar Internet explorer werkt ook niet. Die start sloom op en als ik een site opzoek dan start hij de site in een nieuw schermpje op.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik niet op het forum kan komen als ik achter de computer zit. Aangezien ik problemen heb met me internet explorer. zoals eerder vermeld

Da's dus precies wat ik bedoel: wat gaat er wanneer / waarom / hoe / waar mis?

Je je geeft dus echt te weinig details.
Blauwe scherm? Welke foutcode heb je dan...
Aan de foutcode kan je zien waar de fout vandaag komt, driver, hardware enz...
Op een laptop kan je met een XP cd weinig doen zonder de xtra drivers voor die laptop te downloaden.
Dus als je bv een Compaq hebt, download je alle drivers voor dat type.
Slipstreamen met de standaard XP cd en dan pas installeren.

Ofwel moet je de originele CD die bij de laptop is geleverd gebruiken.

Het probleem met het blauwe scherm is opgelost. Dat heb ik via het internet kunnen vinden. Ik heb hiervoor windows xp opnieuw geinstalleerd. Nu krijg ik als de computer opstart elke keer weer dat rare icoontje onderin de balk dat hij updates wil installeren of downen. Dit doet hij niet. Verder krijg ik geen foutmeldingen of wat dan ook. Ik vertel jullie wat ik zie en wat er aan de hand is. Kan het zijn dat ik windows opnieuw moet installeren of zijn er andere wegen om updates te downen? Mijn internet explorer doet ook raar namelijk dus ik ben maar beperkt qua downen. Ik heb laatst wel een geheugen kaart erin gestopt maar dat geeft geen problemen heb ik het idee.

Dus ik krijg geen foutmeldingen. Het probleem is alleen dat hij geen updates download en dat internet explorer geen pagina's opent (als ik dat doe loopt internetexplorer vast en neemt alle cpu in gebruik. Het start ook altijd een ander scherm op).

Sorry dat ik jullie niet meer info kan geven, ik heb gewoon niet meer dan dit.Het is een raar iets.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan