Office 2003 installeren op laptop met Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

goudlokje

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2006
Hallo!
Ik heb een net een nieuwe laptop gekocht en heb een office 2003 pakket. Wanneer ik deze probeer te installeren krijg ik de volgende melding:

'Kan de verwachte productversie niet vinden op het systeem'

Het is een officiele versie, wel 1 keer eerder gebruikt. Wie weet de oplossing?

Groetjes, Charlotte

Of het is een upgrade pakket, en daarvoor geld dat er wel wat te upgraden moet zijn....

Dus je zult dan eerst je oude office moeten installeren (indien je een upgrade pakket hebt zou je die officieel ook moeten hebben.) en daarna upgraden naar 2003

Bedankt voor jullie reacties!
Ik heb nog nergens een productiecode moeten ingeven, dus daar kan niks mee zijn misgegaan. Verder is het volgens mij geen upgrade pakket, althans niet dat ik weet.
Het zijn vier schijfjes die ik alle vier zou moeten kunnen installeren.

hmm, ja ik weet het ook niet precies. Maar deze vier schijfjes zijn 1 keer eerder geinstalleerd op een computer en daar werkt het allemaal perfect.

Maar staat dat dan ook op een Vista machine of op XP ?

Probeer toch eens de optie die Harry geeft.

Het is nu zeker weten (even navraag gedaan) geen upgrade packet.

Ik krijg wanneer ik het schijfje erin stop icoontjes te zien. Als ik er op 1 klik moet ik eerst toestemming geven door te gaan. Dan vraagt íe: Wilt u deze update installeren. Ik klik op ja. Dan zie ik een gebruiksrechtovereenkomst. Dan klik ik weer op ja. Vervolgens krijg ik de melding: Kan de verwachte productversie niet vinden op het systeem.

???

Het is nu zeker weten (even navraag gedaan) geen upgrade packet.

Ik krijg wanneer ik het schijfje erin stop icoontjes te zien. Als ik er op 1 klik moet ik eerst toestemming geven door te gaan. Dan vraagt íe: Wilt u deze update installeren. Ik klik op ja. Dan zie ik een gebruiksrechtovereenkomst. Dan klik ik weer op ja. Vervolgens krijg ik de melding: Kan de verwachte productversie niet vinden op het systeem.

???

Hier klopt iets niet, je zegt : Geen upgrade pakket
En je krijgt een vraag : Wilt u deze update installeren.

Heb je disk1 wel in de player zitten ?

Zoals ik in je andere topic zei:
Probeer je een upgrade versie te installeren?
jij zei:
Nee, het is geen upgrade versie.
?
Dit weet je niet of?
Ik heb het over Office.

Als je een Office 2003 upgrade CD hebt dan zal deze zich alleen laten installeren op een PC waar al Office 2000 of Office XP geïnstalleerd staat.
Zijn zij dat niet dan krijg je zo'n melding.

Vandaar..

Hmm, dat is wel een heel goed punt inderdaad. Even nog een keer navragen hoe dat kan inderdaad.

Iedereen heel erg bedankt voor de reacties!! Ik ga proberen nog een oudere versie office te vinden en die installeren. Het zal wel gaan lukken denk ik. Dankjulliewel!!

Misschien lees of begrijp ik het verkeerd, maar probeer je alleen het servicepack van office te instaleren? Aangezien je het over de service pack schijfjes hebt?

Ik vrees dat het toch per ongeluk een update packet is! Niet heel erg slim van mij, ben dan ook niet zo goed met computers. Als het goed is krijg ik binnenkort de goede versie binnen en kan ik het installeren! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan