Spyware

Status
Niet open voor verdere reacties.

TomTom1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 apr 2008
Sinds gister heb ik een spyware probleem, ik heb al een aantal programma's gedraaid:

-hitmanpro (alleen nod32 niet gedraaid)
-Ad-Aware 2007 betaalde versie
-Spyware doctor 5.5 ook betaalde versie
-Xoftspy ook betaalde versie

Nu heb ik een aantal cookies kunnen verwijderen met de spyware scanners, maar 1 site bijft nog wel steeds komen *KNIP* (reclame over sms actie)

*KNIP* (poker reclame)

Nu is mijn vraag hoe krijg ik deze laatste spyware weg

Alvast bedankt

Laatst bewerkt door een moderator:
Oke zal ik ff proberen, ik laat het vanovond wel ff weten of het gelukt is

mvg

Als Superantispyware het niet lukt dan moet je een log maken met het programma Hijackthis.

Dit log plaats je of op www.hijackthis.nl of op www.nucia.eu waarna experts dit log gaan analyseren en je vervolgens verder helpen.

Alle informatie over het programma HIjackthis, hoe een log te maken en hoe deze te plaatsen vind je op deze sites.

Registratie aldaar is net zoals hier eenmalig en gratis!

lekker is dit, superantispyware free heeft iets met me pc gedaan, er stond zo van aan het einde van de scan, computer moet opnieuw opgestart worden dus dan doe ik dat, kan me pc nu niet meer normaal opstarten, er komt bij het opstarten een zwart scherm van windows in veilige modus opstarten, windows normaal opstarten en nog een paar opties, maar al doe ik windows normaal opstarten, dan start de pc opniew op en dan krijg ik bij het opstarten weer hetzelfde scherm?

En als je kiest voor "laatst bekende werkende configuratie" ?
Kan je wel in "veilige modus" komen ?

Zo ja, doe dan een systeemherstel.

ik kan in veilige modus komen
maar nu elke keer als ik opstart moet ik dus in veilige modus want veilig modus werkt niet echt lekker vind ik

helpt het trouwens als ik firefox als internet browser installeer? of krijg ik dan nog steeds die vervelende sites?

mvg

S.V.P Is het mogelijk om in te stellen dat bepaalde pagina's niet openen (spyware pagina's) ik bedoel zegmaar al tik ik www.google.nl in dat die pagina automotisch sluit uitzich zelf zegmaar en als er spyware pagina's komen dat ik die pagina's dus helemaal niet meer zie?
Want ik weet wel dat je in kan stellen dat die pagina's niet geopend worden maar ik wil ze dus helemaal niet meer zien.

Nog 1 ding:

Vaak heb ik ook dat ik niet op google kan zoeken, ik bedoel ik ga gwn naar www.google.nl dat doet ie gewoon maar al tik ik iets in wat ik wil zoeken opent die de pagina niet (hij laad maar opent hem niet) de rest van internet doet wel dan nog gwn

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Als je in veiliege modus ben voer dan een systeem herstel uit zoals ik eerder zei.

Firefox maakt niet uit. je moet van je Spyware af via een HJT Log zoals ik al zei.

ik heb een vraag als ik systeemherstel doet staat er alleen van de 26ste mei en de dagen erna, waarom kan ik hem niet herstellen voor de instellingen van 25 mei want alleen na 26 mei kan ik het doen dus bijvoorbeeld van 20 april?
Hoe kan ik in de toekomst een backup maken dus als er proberen in me pc zitten een systeemherstel kan doen van die datum? want nu kan ik alleen van een paar dagen geleden?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb net een een systeemherstel gedaan van 26 mei, maar ik kon niet herstellen stond er omdat er geen programma's zijn geinstaleerd! Is dit normaal?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nog iets:

als ik internet opstart krijg ik niet me normale startpagina maar een andere pagina van spyware, en niet mijn eigen startpagina ik heb geprobeerd opnieuw in te stellen maar toch blijft die pagina mijn startpagina?

Mvg

Laatst bewerkt:
Goed nieuws voor mij, ik had log op de aangewezen site geplaats en iemand heeft me geholpe en google enzo doen het weer:D:D
ff een vraagje zou ik nu ff een systemherstelpunt maken, stel dat in toekomst weer spyware komt kan ik dat systeemherstelpunt dan inschakelen?? (hoe maak ik systeemherstelpunt ik weet wel waar systeemherstel staat maar niet hoe je een systeemherstelpunt maakt?

Alvast bedankt

S.V.P

Alleen nog 1 klein spyware probleempje, als ik internet opstart krijg ik een site als startpagina die ik niet wil (spyware) maar ik kan dit niet veranderder, weet iemand een progje hoe ik dit weer naar mijn startpagina kan krijgen dus gewoon www.google.nl

mvg

Laatst bewerkt:
Dat met een systeemherstelpunt heeft geen zin met Sypware. Dus dat kan je laten.
Als je naar internetopties gaat kan je daar je startpagina veranderen. Startpagina is geen spyware hoor.

ik weet trouwens niet of het spyware is omdat ik op 1 van de opties daar op de pagina kies dan ik door verwezen word naar de microsoft site maar wie weet hoe ik deze pagina weg kan doen?

Laatst bewerkt:
Heb je dat ook bij Nucia gemeld?

Dat moet namelijk in je log terug te zien zijn.

Laatst bewerkt:
dit is geen spyware waarschijnlijk ik heb ff gegoogled maar het is geen spyware zo vermoed ik, nog een vraagje, ik heb google toolbar op me pc geinstalleerd maar ik kan hem niet aanvinken bij beeld en dan werkballen daar staat die lichtgrijs maar ik kan hem niet aanvinken??

mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan