InCD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toedeloe

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2005
Enkele weken geleden heb ik mijn harde schijf geformatteerd en er alle nodige programma's opnieuw op geïnstalleerd o.a. InCD. Voor dat formatteren kon ik zonder moeite met InCD CD-rw's formatteren en ze nadien als harde schijf gebruiken. Nu echter lukt mij dat niet meer. Als ik, na invoeren van het medium, rechts klik op het InCD-pictogram op de taakbalk, verschijnt alleen "info-help-opties". De opdracht Formatteren is in de verste verte niet te zien.
Kan iemand mij zeggen wat er nu verkeerd loopt? Hoe kan ik nu weer zorgen dat ik wel kan formatteren met InCD?

probeer andere media

Beste gebruiker,

Misschien is het iets om andere media te proberen.

andere media

Ik bedoel dus probeer dezelfde merk cd-rw te gebruiken als toen het formateren nog goed ging, gebruik ook de laatste update van incd

Gebruikte hetzelfde merk als toen het nog ging: geen resultaat. Ook andere merken doen het (nog steeds) niet. Wat gedaan ?????

zelfde versie incd,nero, drivers

Geachte gebruiker, staat er dezelfde versie van nero en incd erop, denkt u aan de drivers. Is er een ander (brand)programma erbij geinstalleerd. Probeer eens een backup (ghost) te maken van uw huidige systeem. De harde schijf weer te formatteren en alleen het hoogstnoodzakelijke te installeren incl. Nero en incd.

Succes.

Beste mml, inderdaad, dezelfde versie van Nero en InCd, vroeger en nu en het lukt niet. Nu heb ik wel AnyDVD en CloneDVD (betalende versies) ook geïnstalleerd. Uiteraard verwacht ik niet dat het nu daarmee wel lukt. Mijn harde schijf nu opnieuw formatteren is geen optie omdat het maar enkele maanden geleden (4) gebeurd is. Ik heb gedacht Nero 8 te kopen en opnieuw te beginnen. (De versie van Nero en InCd die er nu opstaat (en er ook vroeger op stond en perfect werkte) is de versie bijgeleverd bij mijn Sony DVD-brander). Op mijn harde schijf nu is enkel en alleen het (volgens mij althans) noodzakelijke geïnstalleerd.

probeer anydvd en clonedvd tyd de verwijderen

Beste gebruiker,

Probeer het eens om ANY dvd en Clonedvd tyd. te verwijderen dat zijn ook brandprogramma's die in de weg kunnen zitten. (bewaar wel de sleutels van die programma's

Met groet,

Heb Nero 8 geïnstalleerd en kijk nu aan tegen het volgende: telkens ik mijn PC opstart verschijnt het logo van Nero 8 midden mijn scherm: de grijze cirkel met daarin een rood en ronddraaiend balkje en de tekst "Nero".(d.i. het logo dat verschijnt als Nero 8 wordt opgestart). Jullie zeker bekend. Na enkel ogenblikken verdwijnt dit logo. Ook heb ik InCD geïnstalleerd, samen met de InCD help. Maar op mijn scherm verschijnt de volgende mededeling: "De InCD hulpservice is aanwezig maar kan niet worden gestart. InCD kan niet worden gestart, OK". Heeft daar iemand een verklaring voor?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan