Vista sluit niet meer af.

Status
Niet open voor verdere reacties.

mexxtor

Gebruiker
Lid geworden
24 jun 2008
Beste mensen.

Mijn Vista pc, een acer aspire 5920G-602G25MN (zie deze link)
Sluit niet meer af. Na dat ik op afsluiten heb geklikt blijft de computer oneindig(of buiten mijn geduld) in het afsluit scherm hangen. Het ringetje draait nog wel, alsof de pc iets aan het doen is, maar er gebeurd niks. De enige manier is de aan/uit knop ingedrukt houden todat hij uit is...

Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen, Max.

Vista sluit niet meer af

Ptrobeer eens in de veilige mode op te starten en dan af te sluiten en daarna weer normaal proberen

Ik had het ook. Probeer het volgende eens. Als de PC hangt, druk dan eens een usb stick in een van de usb ingangen. Sluit de PC dan binnen enkele seconden alsnog af? Dat betekent namelijk dat die usb ingang niet goed staat ingesteld.

Bedankt voor jullie hulp, maar na de fix van Robertflink sloot ie weer gewoon af, dus ik heb de usb fix niet geprobeerd. Nogmaals bedankt.

Max

Bij mij kan die ook niet afsluiten, maar, hij kan dus alleen afsluiten in veilige modus?

nee, dat klopt niet. Als je hem nu uit wilt zetten moet dat met de knop. Start daarna opnieuw op in veilige modus. Daarna gewoon afsluiten en opnieuw opstarten. Dat zou het moeten doen. Succes !

nee, dat klopt niet. Als je hem nu uit wilt zetten moet dat met de knop. Start daarna opnieuw op in veilige modus. Daarna gewoon afsluiten en opnieuw opstarten. Dat zou het moeten doen. Succes !

He bedankt, ik hoop dat dat het is want ik heb dit probleem nu al 3 weken
Zal het is proberen! ;)

Sorry dat ik hier nog zo laat mee kom, maar het probleem is er weer. Ik heb wel een keer een BSOD gekregen na een tijdje, maar de usb-fix werkt ook niet, iemand nog hulp. Of is dit een vergetewn forum :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan