• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

cellen automatisch kleuren na een bep waarde

Status
Niet open voor verdere reacties.

soundduo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jun 2008
heykes,

ik ben hier nieuw en met excel heb ik niet zoveel ervaring en ik hoop dat iemand me wil helpen.
ik zou graag een cel automatisch laten kleuren met rood wanneer het getal in die cel hoger is dan een waarde in een andere cel. kan iemand me helpen met die formule?
thx

Hallo

Dat kan je doen met voorwaardelijke opmaak. Als je daarop googlet krijg je al direct 3 zeer degelijke sites te zien. Ook op het forum is dit al zeer zeer vaak voorgekomen.

Als het nadien toch niet mocht lukken, hang dan een voorbeeldbestandje bij en men zal het tonen.

Wigi

heykes,

ik ben hier nieuw en met excel heb ik niet zoveel ervaring en ik hoop dat iemand me wil helpen.
ik zou graag een cel automatisch laten kleuren met rood wanneer het getal in die cel hoger is dan een waarde in een andere cel. kan iemand me helpen met die formule?
thx

Via voorwaardelijke opmaak.
Dus:
- Selecteer de cel die je rood wilt laten kleuren.
- Kies voor Opmaak
- Vervolgens Voorwaardelijke opmaak
- Selecteer bij 2e keuzelijst "groter dan"
- Selecteer de andere cel
- Klik op Opmaak
- [tabblad] Patronen
- Kies de kleur rood
- Klik op OK.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

amai dat gaat hier snel.

heel erg bedankt ik ben goed geholpen !!

Graag deze topic nog op opgelost zetten aub, dit doe je door rechts onderaan op de pagina te klikken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan