AVG update herstart werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

lowlandertje

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2005
Nu heb ik een klein tijdje terug, AVG 7.5 vervangen door AVG 8.0.
Af en toe vraagt ie om een update, Hij zegt alleen dat Anti-Virus & Anti-Spyware is outdated. Dan klik je op Update Now, hij zegt dan ook vrij snel: finished en restart pc now? yes or no.

Dan klik op yes, pc start netjes weer op, maar dan blijft het icoontje & in het scherm zelf ook staan dat je weer moet updaten.
Dit klopt toch niet?
Weet iemand raad?

Nu heb ik een klein tijdje terug, AVG 7.5 vervangen door AVG 8.0.

Dan klik op yes, pc start netjes weer op, maar dan blijft het icoontje & in het scherm zelf ook staan dat je weer moet updaten.
Dit klopt toch niet?
Weet iemand raad?

Een vriend van mij had hetzelfde probleem. Heb AVG vewijderd en terug gedownload. Alles werkt terug prima, behalve dat het een trial-versie voor 30 dagen is. Terwijl ik dacht dat het freeware is. Vreemd toch
Groetjes,
Jeanmi

Als je nu AVG 8.0
Download heb je gewoon de freeware.

Paar maanden terug was het en experiment en ging avg 7.5 weg.

Nu is avg 8.0 gefixt.

Ook de webshield.
Waar eerst nog veel problemen mee waren..

Vraagje:
Heb je niet toevallig de trail- voor de pro versie gedownload?

Als je nu AVG 8.0
Download heb je gewoon de freeware.

Paar maanden terug was het en experiment en ging avg 7.5 weg.

Nu is avg 8.0 gefixt.

Ook de webshield.
Waar eerst nog veel problemen mee waren..

Vraagje:
Heb je niet toevallig de trail- voor de pro versie gedownload?

Ik heb zelfde probleem voorgehad. Sinds tijdje 7.5 vervangen door 8.0, en ik krijg altyd de melding dat de virus database outdated is, zowel by anti virus als by anti spyware.

Al ge herinstaleerd, maar probleem blijft.

Ik gebruik wel Vista, misschien dat het daaraan ligt want ik heb de database versie eens vergeleken met degene dat ik op mijn XP heb staan en ze waren identiek.

By die van XP heb ik genenkel probleem...

Laatst bewerkt:
Ik heb zelfde probleem voorgehad. Sinds tijdje 7.5 vervangen door 8.0, en ik krijg altyd de melding dat de virus database outdated is, zowel by anti virus als by anti spyware.

Al ge herinstaleerd, maar probleem blijft.

Ik gebruik wel Vista, misschien dat het daaraan ligt want ik heb de database versie eens vergeleken met degene dat ik op mijn XP heb staan en ze waren identiek.

By die van XP heb ik genenkel probleem...

Inderdaad, ik heb net hetzelfde probleem. niets werkt, en icoontje blijft ook fout, + dat de database outdated is. Maar is toch identiek aan database van XP en daar inderdaad ook geen probleem. Mijn pc is ook Vista, zal daar waarschijnlijk wel aan liggen dus is niet zo erg. maar blijft tog lastig om naar te kijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan