WMP crash... :s

Status
Niet open voor verdere reacties.

phantom819

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2008
Berichten
774
Hallo,

Ik heb een probleempje met windows media player maar ik kom er niet uit. Als ik hem opstart loopt hij vast en sluit ie af. Ik heb het probleemrapport bijgevoegd in een bijlage..
Weet iemand hoe ik mijn probleem kan oplossen? :)
 

Bijlagen

  • wmplayer.exeappcrash.gif
    wmplayer.exeappcrash.gif
    19,6 KB · Weergaven: 33
dat kan je misschien wel laten fixen met het command "sfc /scannow"
 
Waarom stap je niet over op IE7? Heb de patches voor Vista wel gemaakt, daarin staan er ook voor WMP. Heb geen problemen meer met WMP maar maak er ook niet zo bar veel gebruik van. Het beste er mee.
 
Waarom stap je niet over op IE7? Heb de patches voor Vista wel gemaakt, daarin staan er ook voor WMP. Heb geen problemen meer met WMP maar maak er ook niet zo bar veel gebruik van. Het beste er mee.

ik snap het niet goed hoor :S

IE7 installeren en je wmp is gefixt?:confused:
 
En wat zit er standaard al in Vista? Inderdaad IE7 dus installeren heeft geen nut
 
Waarom stap je niet over op IE7? Heb de patches voor Vista wel gemaakt, daarin staan er ook voor WMP. Heb geen problemen meer met WMP maar maak er ook niet zo bar veel gebruik van. Het beste er mee.

Hallo IE7 gebruik ik inderdaad al.. maar het probleem is al opgelost. Ik zit nu na mijn vakantie voor het eerst achter de computer en hij werkt probleemloos nu. Mischien was de pc ook toe aan een vakantie. Bedankt voor jullie reacties!!! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan