marloes72
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 apr 2007
Ik gebruik Opera als standaard browser (in Windows XP Home en Vista). Muziek wordt echter niet altijd afgespeeld. Bij het kaartenhuis wilde ik een muziekje toevoegen aan een E-Card, maar kon dat niet beluisteren bij het uitzoeken ervan. Eerder heb ik de QuickTime Player als plugin hiervoor geïnstalleerd en dat werkte. Maar sinds het updaten ervan dus niet meer. Ik kon de muziekjes alleen beluisteren via Internet Explorer. Ik heb een plugin geïnstalleerd voor de Windows Media Player. Nu kan ik in Firefox wel muziek afspelen, maar in Opera nog steeds niet. Hoe los ik dit op? Ik kan ook in Opera bv. geen programma bekijken op 'uitzendinggemist.nl'. Wat ook via de Media Player zou moeten werken.
Ik vraag me daarnaast af hoe het komt dat sommige websites niet goed, of soms zelf helemaal niet weergegeven worden in Opera. Heeft dat met instellingen te maken? Hoe kan ik dit oplossen? Soms werken formulieren en andere interactieve dingen niet of niet goed in Opera namelijk en moet ik alsnog omschakelen naar IE. Soms verschijnt er bovendien op een website helemaal geen of nauwelijks inhoud.
Ik vraag me daarnaast af hoe het komt dat sommige websites niet goed, of soms zelf helemaal niet weergegeven worden in Opera. Heeft dat met instellingen te maken? Hoe kan ik dit oplossen? Soms werken formulieren en andere interactieve dingen niet of niet goed in Opera namelijk en moet ik alsnog omschakelen naar IE. Soms verschijnt er bovendien op een website helemaal geen of nauwelijks inhoud.
Laatst bewerkt: