windows media player wil niet starten

Status
Niet open voor verdere reacties.

kilian

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2007
Hallo, sinds een tijd wil windows media player niet meer starten. ik heb hem al op nieuw geinstaleerd alleen het helpt niks.

wie weet hier de oplossing voor?

mvg kilian

Welke versie is het? Je kan hem wel verwijderen dus...
Heb je hem ook uit het registry verwijderd? Daar staan de settings voor je windows media player in opgeslagen die niet volledig meegenomen worden bij het verwijderen...Misschien werkt het wel...

Ik neem aan dat je Windows Vista hebt...en versie 11 van Windows Media Player...

oplossing:
Klik op Start, klik op Run/uitvoeren, typ regsvr32 jscript.dll, en klik op OK.
Klik op Start, klik op Run/uitvoeren, typ regsvr32 vbscript.dll, en klik op OK.

Nu gaat hij als het goed is weer werken...succes lol.

Welke versie is het? Je kan hem wel verwijderen dus...
Heb je hem ook uit het registry verwijderd? Daar staan de settings voor je windows media player in opgeslagen die niet volledig meegenomen worden bij het verwijderen...Misschien werkt het wel...

Ik neem aan dat je Windows Vista hebt...en versie 11 van Windows Media Player...

oplossing:
Klik op Start, klik op Run/uitvoeren, typ regsvr32 jscript.dll, en klik op OK.
Klik op Start, klik op Run/uitvoeren, typ regsvr32 vbscript.dll, en klik op OK.

Nu gaat hij als het goed is weer werken...succes lol.

nee heb geen vista maar wel media player 11.
maar dat maakt niks uit hij doet het weer.

mvg kilian

Hoe heb je het verholpen? Dat zouden misschien meer mensen willen weten...

ik heb dus ook windows vista en heb het start/uitvoeren geprobeerd en ik typ dan regsvr32 jscript.dll en dan op oke maar ik krijg foutcode 0x80004005
nu ik heb die code eens gegoogled en dan krijg ik melding dat dat een foutcode is die niet van toepassing is bij vista maar bij xp. nu weet ik niet of het er iets mee te maken kan hebben maar sinds een tijd geleden werkt mijn IE ook niet goed meer, als ik naar hotmail wil gaan kom ik op een blank page en verschijnt er een slotje vanboven, en al die problemen zijn van dag op dag gekomen, ik heb al verschillende keer mn antivirus (avast!) laten zoeken maar geen virussen te vinden :confused: kan iemand me helpen met het media player probleem? het IE geeft me niet omdat ik mozilla firefox al heel goed gewoon ben ondertussen en die werkt perfect.

mvg gerry

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan