Geachte leden,
Ik heb een site gebouwd met Dreamweaver, maar tot mijn teleurstelling komt de site niet op alle beeldschermen goed over, op sommige schermen lopen de vlakken en tekstblokken over elkaar heen.
Welke deskundige weet wat hier aan de hand is?
Hoe krijg ik het toch goed?
Mag ik jullie antwoord ontvangen?
Groetjes Gekez
Waarom het op het ene scherm wel goed staat en de ander niet is omdat jou site bijvoorbeeld een 768PX breed is.. en sommige mensen het scherm nog op 800*600 hebben waardoor er dus 768PX in een 600 PX geprikt wordt dus alles over elkaar heen..
het mooiste is om je website op 600 PX te maken waardoor elke bezoeker het goed kan zien..
grtz
ps. heb je site bekeken en zie dat het 1 pagina is en niet in frames waardoor alle * banners* een andere grote hebben en dergelijke.. als je in frames met tabellen werkt staat het veel strakker en je hoeft maar 1 banner te maken... grtz
PS2. stukje van jou code en alles in het rood is nie goed of overbodig...
<tr>
....................................................
........................
.....................
.................
.................
.................
.................
.................
<td height="74" style="vertical-align: top; background-color: rgb(255, 255, 255); height: 54px;">
( zijn enters maar neem aan dat je dat weet )
<div id="Layer6" style="position: absolute; width: 568px; height: 41px; z-index: 5; left: 433px; top: 137px;">
<p> </p>
<p class="style41"><span style="font-family: Verdana; color: black;"><span class="style19"><small><span style="font-weight: bold; font-family: Verdana;">Lenie ten Have Reflexzone</span></small></span></span><span style="font-family: Verdana; color: rgb(153, 51, 0);"><small><span style="font-weight: bold;">therapie</span></small></span> </p>
</div>
<div align="center"><span class="style11"> klopt tie ook nie helemaal.. je opent en sluit meteen dus een span commando teveel..</span><span style="font-size: 18pt; font-family: Verdana; color: black;"><span class="style6">
<span class="style10"><small> <span style="font-weight: bold; font-family: Verdana;"> </span></small></span></span></span></div>
Tip voor overzichtelijkheid:
<span blablablabla
.<div enz enz
..<style enz enz
..</style enz enz
.</div enz enz
</span
nieuw command als een nieuwe alinea. en Minder ruimtes laten zoals je boven dit stuk ziet minder enters waardoor je scriptje compacter word
Grtz