ipaq pocket pc!

Status
Niet open voor verdere reacties.

delkash

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2008
hallo mensen ik heb een vraag (DUH) hey ik heb een ipaq pocket pc

www.hardwarezone.com/.../1001/CompareFront.jpg zo een dus

maar nu wil ik weeten hoe je software (programa`s) op zetten

ik weet nu allen hoe je mp3 en foto`s op moet zetten

maar gewone programa`s zet ik op mij (sd memory card) en dan doe ik hem ik de pocket maar dan weet ik niet waar die dan is dat programa :shocked::confused:

weten julie wat ?? wil je dan a.u.b iets laten horen :thumb::o

Software kun je op 2 mannier installeren en hangt af van de software. Sommige zijn als CAB bestand en deze kun je direct starten vanaf je PPC. Er zijn ook installatie bestanden die je vanuit Windows zelf moet starten en daarna zoekt Windows contact met de PCC en installeert hij de software.

Om de PPC en Wndows samen te laten communiceren heb je een gratis stukje stofware nodig

Voor XP is dat ActiveSync
http://www.microsoft.com/downloads/...34-6f7f-404d-a04b-dc09f8141141&displaylang=nl

Voor Vista is dat Windows Mobile Apparaatcentrum
http://www.microsoft.com/downloads/...F1-E46A-4A5F-A791-09F07AAA1914&displaylang=nl

Koppel eerst je PPC los van de PC. Haal de USB kabel echt los van de PC.
Installeert daarna de juiste tool afhankelijk welke Windows je gebruikt.
Als deze klaar is met de installatie koppel je de PPC weer aan de PC. USB kabel weer in de PC.

Daarna zal als alles goed is gegaan de PPC worden gevonden en zal er een aantal vragen gesteld worden. Als de Synchronisatie gelukt is kun je de software installeren.

De mannier die je hebt beschreven is ook zeker een oplossing. Je kopieert de CABS bestanden naar het SD kaartje en steek deze daarna in de PPC.
Via de PPC start je de Windows Verkenner en zoek je naar je SD kaart (Storage Card)
Zoek daarna het CAB bestand en dubbelklik erop en de installatie zal gestart worden.

Als het geen CAB bestand is dan dien je de installatie vanaf je PC te doen. Hiervoor moet de PPC dus verbonden zijn met de PC en moet de verbinding gelukt zijn met de tool die je als eerste hebt geinstalleerd.

pocket pc help

hallo iedereen ik heb een vraag (duh) maar goed dan

ik heb een ipaq pocket pc hp maar als ik een software /(game)\ download

dan doet ie het vaak niet dan staat er dat het bestand type fout is ofzo :evil::evil:

weeten jullie wat :confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::mad::(:o

Welke window versie staat er op.

Je hebt WM2002 WM2003 WM5.

Kan je mischien het merk en type geven.

Bij een .exe moet je je PDA met een USB kabel aan je pc verbinden en hem uitvoeren en bij een .Cab moet je hem op je PDA zetten en hem dan uitvoeren.

Enne, niet alle spelletjes die je op Internet vindt zijn geschikt voor een pocketpc hoor. Het moet er specifiek bij vermeld staan. Dan heb je nog het verschil tussen een spel dat je moet installeren vanaf je pc, daarbij moet je pocketpc verbonden zijn met je pc via Activesync. Of een .cab file dat je dus op je pocketpc plaatst en vanaf de pocketpc "dubbelklik" je het bestand om deze te laten installeren. Maar let dus goed op wat je precies download en of het geschikt is voor jouw/een pocketpc.

Robert G, je was net ff te snel :)

Laatst bewerkt:
ipaq pocket pc

hallo ik ben een vraag duh

ik heb een pocket pc maar als ik de usb aansluit zegt die dathij hem niet kan vinden
:confused::confused::confused: en ik heb nooit eerder geprobeerd

weeten jullie wat :o:confused::confused::confused:

Heb je er een installatie cd er bij gekregen, want waarschijnlijk moet je de drivers nog installeren.

ja

ja maar ben ik kwijtgeraakt maar goede vraag wand het zal best kunnen dat ik de drivers nog moet insterlleren maar is er ook een andere manier

Meerdere topics samengevoegd. Deze passen prima samen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan