Computer met beperkte rechten maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

h 3 n k

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2008
hallo,

ik ben administrator op deze account, nou heb ik een account gemaakt met beperkte rechten,(zoals op scholen enzo, dat je bijv. niet de menubalk hebt bij IE maar wel de balk waar je de URL in moet typen) alleen krijg ik het niet voor elkaar om ook echt te zorgen dat je die niet hebt, want je kan hem wel verwijderen maar dan kan diegene hem zo terug zetten (rechtermuisknop/menubalk aanvinken) maar ik heb geen idee hoe ik hem echt moet "vergrendelen"

ik heb een nieuwe windows account gemaakt
ik heb hem ingesteld op beperkte rechten

zou iemand me alstublieft willen helpen?
(ik heb Windows XP)

alvast bedankt,

h 3 n k

Kijk eens of dit tooltje iets voor jou is.

@ ommeren, nee geen special IE maar gewoon netzoals op scholen enzo, toch bedankt

@ puppie, ik ben hem nou aan het downloaden, ik heb nog geen idee hoe het werkt, maar hopelijk niet zo moeilijk ;) ik zal je wel op de hoogte houden hoe het er mee staat en of het werkt

allebei bedankt :thumb:

(toch nog een vraagje, ik ben het nou aan het installeren, maar hoe werkt het dan? en wat is het voor iets? als ik het installeer op mijn account, kan IK dan nog wel alles doen? of moet ik instellen op welke account ik beperkte rechten wil? want ik wil het natuurlijk niet op mijn account..

Laatst bewerkt:
gebruiken op het account waar je beperkte rechten wilt geven.

ja het is gelukt =)
handig programmatje, heeel simpel! echt waar heel goed programma! :thumb: :thumb:

danku voor de hulp:cool:

mvg,

h 3 n k

graag gedaan.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan