vista installatie cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

dejobse

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2008
hallo,
Ik heb een toshiba p200 1cn met bijgeleverde vista cd maar daar kan ik geen dualboot mee maken.
maar ik heb voor mijn vista home premium 32 bits betaald dus wil ik een echte cd, zoolang ik geen registratie code heb van iemand anders kan ik tog mijne gebruiken en is het tog legaal niet?

Nee, je betaalt normaal gesproken voor een registratiecode en niet voor de cd zelf. Je mag dus niet de code van iemand anders gebruiken voor eigen gebruik.

daarom vind ik dat ik gewoon iemand anders zijn cd zou mogen gebruiken met mijn code of ergens vista kunnen downloaden
maar waar?

Ik begrijp je vraag nog niet helemaal. Je hebt een pc gekocht met daarop Vista geinstalleerd, maar je hebt er geen cd bij gekregen? En waarvan wil je een dual boot maken? 2 keer Vista?

ja en ik heb een een cd bijgekregen maar die formatteerd zoizoo en maakt partities en is van toshi

Je hebt een OEM versie van Vista bij je computer gekregen. Die mag je dan ook maar 1 keer installeren en alleen op de computer waarbij je hem gekocht hebt. Helaas dus niet nog een tweede keer.

Dat is geen probleem. Een tweede installatie tegelijkertijd gebruiken mag echter niet.

jaa maar ik wil een gewone want al die prul die toshi bijleverd kan ik er niet afsmijten

jawel 1 voor alles serieus te toen en 2 om alemaal dingen te testen en gwn verpesten:p
en dan moet ik niet alles altijd backuppen.
maar mijn toshi cd kan ik ook niet gebruiken in virtual pc.
maar kan er niemand een iso van zijn cd uploaden en dat ik daar dan mijn code op gebruik dat is tog legaal niet?

jij zegt dus dat dat illegaal is? maar ik gebruik tog mijn code??

ik doe niets illegaal^^ maar weet je zeker dat het niet legaal is?

dat je die cd heb van Toschiba gebruikt en serial(code) nie illegaal (volgens mij)

het downloaden van vista is wel illegaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan