achtergrond

Status
Niet open voor verdere reacties.

franky1234

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2003
Ik zoek een achtergrond (afbeelding) - die makkelijk te gebruiken is.
Ik moet hem doorsturen naar iemand die hem voor mij op de site moet zetten, maar het lukt niet.
Er is een tekst, en daar moet een nog te zoeken achtergrond achter.

Wie weet een makkelijk programma etc.?

Ik heb afbeeldingen opgeslagen (misschien bruikbaar) in Tijdelijke bestanden.
Waar vind ik deze terug?

Sorry voor mijn domheid.

Frank

Frank, leg die joint weg en lees je vraag nog eens terug..... kun JIJ er dan chocola van maken?

Chocola

Ja, je hebt gelijk. Je moet wel van heel goede huize komen
om de vraag te snappen.
Ik probeer het opnieuw:

Een pagina op mijn site (site-page) heeft een tekst.
Op een willekeurige achtergrond (bijvoorbeeld wit) ziet dat er te standaard uit.
Wat ik dolgraag zou willen is achter die tekst een mooie, leuke achtergrond.
Een afbeelding, beeldvullend.
Resume: ik zie en lees de tekst, tegen een achtergrond/afbeelding.

Ik zoek dus:
een achtergrond/afbeelding (van een krant, News, tekst) die op normale grootte
ingelast kan worden. Reden van deze laatste opmerking: op internet gevonden afbeeldingen zijn niet altijd 1-2-3 te hanteren.

De afbeelding moet iets te maken hebben met kranten of iets wat daarbij in de buurt komt.
Dit is zo of moet zo zijn, omdat ik op die poagina Nieuws & Achtergronden ga hanteren.
Wie kan mij helpen aan de juiste afbeeldingen?
Wie kan mij helpen aan de techniek om de achtergrond in te lassen, toe te voegen en/of
te gebruiken?

Verder heb ik wel wat afbeeldingen opgeslagen in een zgn. 'Tijdelijk bestand'' - maar
ik kan deze niet terugvinden. Hoe doe ik dat?

Veel dank en bedankt voor het geduld.

Frank

Laatst bewerkt:
verkeerde plek voor vraag

Goedendag,

Ik krijg diverse reakties op mijn vragen, maar ben ondertussen nog niet geholpen.
a.-
Waar moet ik de vragen plaatsen indien deze op de verkeerde plek gedeponeerd zijn?
b.-
Kan ik de gestelde vragen wel plaatsen of is het e.e.a. op dit forum niet aan de orde?

Bij voorbaat dank voor de reakties.

Franky

Goedendag,

Ik krijg diverse reakties op mijn vragen, maar ben ondertussen nog niet geholpen.
a.-
Waar moet ik de vragen plaatsen indien deze op de verkeerde plek gedeponeerd zijn?
b.-
Kan ik de gestelde vragen wel plaatsen of is het e.e.a. op dit forum niet aan de orde?

Bij voorbaat dank voor de reakties.

Franky

Gaat deze vraag over een website. Dan kan je best je vraag bij Website's maken plaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan