Ook een rundll32 foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

walnic

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2001
Ik heb even gezocht naar de foutmelding die ik krijg, maar helaas weet ik geen raad.

De volgende log:

Toepassing met fout rundll32.exe, versie 6.0.6000.16386, tijdstempel 0x4549b0e1, module met fout USER32.dll, versie 6.0.6001.18000, tijdstempel 0x4791a7a6, uitzonderingscode 0xc0000142, foutmarge 0x00009cac, proces-id 0x1130, starttijd van toepassing 0x01c908708e2d26d0.

Help me aub :-(

Moet ik dit pakket dan aanschaffen, ik heb mijn computer laten scannen en kom op meer dan 800 errors, vreemd, want de laptop is vrij nieuw.

Daarna wordt geadviseerd de software te koepen, anders kan niet alles worden verwijderd.

Wat te doen?

Bedankt voor je reactie!

Moet ik dit pakket dan aanschaffen, ik heb mijn computer laten scannen en kom op meer dan 800 errors, vreemd, want de laptop is vrij nieuw.

Daarna wordt geadviseerd de software te koepen, anders kan niet alles worden verwijderd.

Wat te doen?

Bedankt voor je reactie!
Als je post betrekking heeft op Superantispyware: misschien heb je niet de freeware-versie gedownload.

Wat Eusing betreft:
Eusing is freeware.
Bij het starten van dit prog moet je ergens op doorgaan of skip klikken.
Kies voor repareren om de ongeldige registersleutels te verwijderen.

Als je post betrekking heeft op Superantispyware: misschien heb je niet de freeware-versie gedownload.

Wat Eusing betreft:
Eusing is freeware.
Bij het starten van dit prog moet je ergens op doorgaan of skip klikken.
Kies voor repareren om de ongeldige registersleutels te verwijderen.

ja inderdaad, beide programma's zijn freeware en zouden niet moeten aangeschaft worden om bestanden te verwijderen zoals zovele zogezegde gratis scans :evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan