Geen verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

IRSquirrell

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2008
Telkens als ik probeer om verbinding te maken met MSN live, mislukt dit.
Ook andere programmas zoals limewire,virusscanners,updates en zoverder kunnen geen verbinding maken.
Bijkomend probleem is dat wanneer ik internet explorer 7 download en installeer op deze computer, hetzelfde gebeurt en ik opnieuw geen verbinding heb.
Ik dacht dat dit gelegen zou zijn aan de key-poorten maar heb er zelf niet veel verstand van.

kan iemand me helpen??

ty

Kun je uberhaupt wel websites openen, of helemaal niet? Hoe ben je verbonden met het internet (modem, modem/router, draadloos, bekabeld)?. Welke windows versie? Iets meer info geeft over het algemeen meer kans op succes.

Kun je uberhaupt wel websites openen, of helemaal niet? Hoe ben je verbonden met het internet (modem, modem/router, draadloos, bekabeld)?. Welke windows versie? Iets meer info geeft over het algemeen meer kans op succes.

Momenteel gebruik ik de internet explorer 6.0 die bij de computer zat. Deze werkt wel maar de verbinding verdwijnt wanneer ik hem update.
Ik ben verbonden met een modem waarop 2 computers zijn aangesloten.
Dit is een windows xp home edition.

Het lijkt alsof elk programma hetzelfde probleem heeft.

Het is eigenlijk wel nodig hoor ..
dus als iemand eens wil helpen zou dat helpen

Nogmaals: kun je uberhaupt wel websites openen, of helemaal geen. Je zegt dat 'je internetverbinding verdwijnt' als je IE 7 installeert. Hoe/waar zie je dat? Wat wordt er anders als je IE 7 installeert, want blijkbaar werkt er bij IE 6 ook niets. En de 2e pc die aan het modem hangt, kan die wel internetten?

Nogmaals: kun je uberhaupt wel websites openen, of helemaal geen. Je zegt dat 'je internetverbinding verdwijnt' als je IE 7 installeert. Hoe/waar zie je dat? Wat wordt er anders als je IE 7 installeert, want blijkbaar werkt er bij IE 6 ook niets. En de 2e pc die aan het modem hangt, kan die wel internetten?

Natuurlijk kan ik op het internet. maar wanneer ik IE7 installer dan lukt het ineens niet meer.
Het is alsof er een instelling ontbreekt zodra ik ga updaten naar IE7
dezelfde instellling ontbreekt ook bij vele andere programmas zoals limewire,msn, ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan