Windows Vista UK

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fawkes

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2002
Hallo,

Mijn zoon heeft een laptop nodig met specifieke specificaties. Een daarvan is dat het OS Windows Vista UK moet zijn. Heel leuk, maar ik zie bij diverse onlineshops achter de producten Nederlands staan .
Is het zo dat je bij installatie bepaalt welke versie je installeert, of moet ik daadwerklijk op zoek naar een laptop waarop Vista UK is geinstalleerd?

Ik hoop dat iemand me kan me helpen. :)

Delivery Restrictions: This item can only be delivered within the UK;) So much for Amazon. Bedankt voor je snelle antwoord iig :thumb:

heb je alleen de software nodig?

Nee, hij heeft nog geen laptop.
Specs:
Processor 2ghz of hoger
intern geheugen 1 gb of meer
harde schijf 20 gb of meer
video geheugen 256 mb not shared
dvd rom drive
windows vista uk 32 bits
of windows vista 86 bits

Bovenste zal geen probleem geven, maar die vista UK kan ik nergens vermeld vinden. Tenzij het gewoon een kwestie is van de juiste versie installeren opstart.

ik dacht dat je bij acer wel een uk versie kunt kopen.

Dacht ik ook, of bij Dell, bij Acer en Dell staat er slechts

Windows Vista® Business
Windows Vista® Home Premium
Windows Vista® Ultimate

Bij sommige online shops staat er vervolgens nog achter Nederlands, maar UK kan ik nergens vinden. :(

ik weet niet of dat hetzelfde is maar bij men (preinstalled) versie van vista op men laptop(acer) kan ik wel kiezen uit zo'n 30 talen waaronder engels ook wel tussen staat ;)

Laatst bewerkt:
Het blijkt dat engelse installatie van de Nederlandse versie niet hetzelfde is als de Windows UK versie. Maar als je bij Dell koopt, kun je wel degelijk kiezen, bij het aanpassen van het systeem, of je de UK versie of de Nederlandse versie wilt kopen. De klantenservice van Bol.com was hierbij heel behulpzaam (hoewel niet zo snel).

Bij Dell moest ik eerst een laptop uitkiezen, waarna ik vervolgens zelf de Windows versie kon kiezen die ik wenste. Iedereen die heeft meegedacht en links heeft aangeleverd: bedankt voor de hulp! :thumb: :D

Laatst bewerkt:
Dus je hebt nu een engelse versie van windows.......
zo nee.....ik ga dinsdag naar engeland......ik zou dan wat voor je kunnen doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan