office kan niet worden verwijderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

vosco

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2003
ik heb een engelse versie van office. deze heb ik eraf gehaald omdat ik een ned versie heb gekocht. Tijdens de deinstall kwam er achter dat er natuurlijk mail stonden. ik heb vervolgens systeem herstel gedaan. nu kan ik office niet meer gebruiken maar ook niet weg halen uit software. ik heb al veilige modus geprobeerd, de ned versie geinstalleerd, Niks werkt. hoe krijg ik dit ongedaan. zodat ik de ned versie erop kan zetten.

Bij deïnstallatie van Office raak je je mail niet kwijt, en zowel de NL als de UK versie van Office gebruiken dezelfde mailbestanden. Je acties van systeemherstel hebben dus geen enkel nut of zin gehad.

Ok, nu over het verwijderen van Office UK: Gebruik eens dit hulpmiddel om Office UK van de pc af te halen. Het verwijdert geen mappen en bestanden, maar haalt Office UK ingangen in de registry weg en zorgt ervoor dat Office UK niet meer in je lijstje voorkomt van geïnstalleerde programma's.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Re:

hallo dnties,
ik wil je bedanken. het is voor elkaar. thanks. ik ben al vijf jaar member van deze site. Geweldig mensen die je helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan