Dutch.dic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raluca

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2007
Hallo!

Ik heb een Engelse versie van Word zonder cdrom. Graag zou ik toch gebruik willen maken van de Nederlandse spellingscontrole aangezien ik vrij vaak lange lappen tekst schrijf vanwege studie. Kan iemand mij misschien de dutch.dic file sturen? Of mij vertellen waar ik deze (gratis) zou kunnen downloaden?
Het gaat om Word 2007.

Groetjes,
Raluca :o

Dus ik zal ff op zoek moeten naar een Office 2003.
Helaas is het schijfje dat ik heb niet meer leesbaar.
erg bedankt voor de tip iig.:)

Raluca,

Op deze link is hij te vinden.

Loop een paar dagen een krantenwijk en je heb hem verdiend.

hahahha:D
ik heb een baan...ik studeer, ik werk 25 uur in de week. meer tijd heb ik niet over om ook nog kranten te gaan doen. ;)
mijn studie wordt niet erkend door IBG dus ik moet collegegeld zelf betalen en heb net een laptop aangeschaft . dus voorlopig is het kiezen tussen eten en spellingscontrole. makkelijke keus lijkt me.
vandaar dat ik om een gratis oplossing vroeg.
maar ik kom er zelf wel uit...
(waarschijnliljk heeft een studiegenoot word 2003 liggen waar hij niks mee doet.)

hahahha:D
ik heb een baan...ik studeer, ik werk 25 uur in de week. meer tijd heb ik niet over om ook nog kranten te gaan doen. ;)
mijn studie wordt niet erkend door IBG dus ik moet collegegeld zelf betalen en heb net een laptop aangeschaft . dus voorlopig is het kiezen tussen eten en spellingscontrole. makkelijke keus lijkt me.
vandaar dat ik om een gratis oplossing vroeg.
maar ik kom er zelf wel uit...
(waarschijnliljk heeft een studiegenoot word 2003 liggen waar hij niks mee doet.)

Eventueel kun je natuurlijk ook (tijdelijk) overstappen op Open Office, Als student moet gratis je wel aanstaan en legaal is dan mooi meegenomen :) http://nl.openoffice.org/

ik heb net open office gedownload. hij doet het hartsikke goed!!!:thumb:

heeel erg bedankt!!! :)

probleem is dus opgelost!!!! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan