Oplossing omtrent User32.dll werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

dennis_rnb

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2005
Hallo,

Ben ten eerste heel erg blij dat ik de enige ben die dit probleem heeft haha.
Maar even het volgende:

Ik had geen opstart cd meer van windows XP dus ik heb volgens de alternatieve oplossing van nucia het programma bartePE gebrand en de bios aangepast zodat hij de cd/dvd drive als eerste pakt..

Nu lijkt dus alles te werken (Zwart scherm met onderin"Starting BartPE'') maar als het balkje dan is volgeladen krijg ik weer een blauw scherm met de tekst:

''A problem has been detected and windows has been shut down to prevent damage to your computer. If this is the first time you've seen this Stop error screen, restart your computer. If this screen appears again, follow these steps:

Check for viruses on your computer. Remove any newly installed hard drive or hard drive controllers. Check your hard drive to make sure it is properly configured and terminated. Run CHKDSK /F to check for hard drive corruption, and then restart your computer''

Technical information:

*** STOP: 0x0000007B (0xF7C7D528, 0xC0000034, 0x0000000, 0x00000000)

En kan dus niet verder en moet mn laptop dus weer opnieuw opstarten.. :(

Moet ik dit dan opvolgen? En zo ja, hoe? Kan dit in veilige modus (want kan windows normaal natuurlijk niet opstarten)? Er is nl. niks mis met mn harddrive, alleen dat AVG / User32.dll / winsrv probleem..

Weet iemand misschien hoe ik hierin verder kan komen zodat ik de rest van de handleiding van nucia kan volgen en het probleem op kan lossen?

Alvast heel erg bedankt!

Dennis

Laatst bewerkt:
avg

Mijn laptop is gister ook door de avg/trojan horse melding op zwart gegaan:evil:.
Er staan 4 accounts op 3 waar niet zoveel op staan (wat muziek en briefjes) die hebben we kunnen herstellen. Op de 4e staat heel veel (afbeeldingen, werk, muziek enz) en die zijn dus verdwenen. Met een recovery programma staan de bestanden wel in een lijst maar voor herstel moet ik het programma kopen en ik weet niet of het goed is en helpt (prog pc tools).
Wat moet ik doen?

32dll probleem

Hallo,

Ik heb op andere pc waarschijnlijk zelfde probleem.
Kreeg berichtje van Nucia over AVG 32dll-probleem met de zg oplossing.
Maar ik kan niet op de site van Nucia komen.
Kan iemand mij helpen aan het oplossende protoceol van Nucia?

Hallo,

Ben ten eerste heel erg blij dat ik de enige ben die dit probleem heeft haha.
Maar even het volgende:

Ik had geen opstart cd meer van windows XP dus ik heb volgens de alternatieve oplossing van nucia het programma bartePE gebrand en de bios aangepast zodat hij de cd/dvd drive als eerste pakt..

Nu lijkt dus alles te werken (Zwart scherm met onderin"Starting BartPE'') maar als het balkje dan is volgeladen krijg ik weer een blauw scherm met de tekst:

''A problem has been detected and windows has been shut down to prevent damage to your computer. If this is the first time you've seen this Stop error screen, restart your computer. If this screen appears again, follow these steps:

Check for viruses on your computer. Remove any newly installed hard drive or hard drive controllers. Check your hard drive to make sure it is properly configured and terminated. Run CHKDSK /F to check for hard drive corruption, and then restart your computer''

Technical information:

*** STOP: 0x0000007B (0xF7C7D528, 0xC0000034, 0x0000000, 0x00000000)

En kan dus niet verder en moet mn laptop dus weer opnieuw opstarten.. :(

Moet ik dit dan opvolgen? En zo ja, hoe? Kan dit in veilige modus (want kan windows normaal natuurlijk niet opstarten)? Er is nl. niks mis met mn harddrive, alleen dat AVG / User32.dll / winsrv probleem..

Weet iemand misschien hoe ik hierin verder kan komen zodat ik de rest van de handleiding van nucia kan volgen en het probleem op kan lossen?

Alvast heel erg bedankt!

Dennis

Kan iemand mij misschien antwoord geven waarom BartePE niet opstart? En ik vervolgens weer een foutmelding krijg?

Probleem is inmiddels opgelost.. Heb de recovery CD voor windows XP van mn vriendin geleend en via de 'R' repair-mode alles opgelost en de missende file gekopieerd.

Top!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan