dennis_rnb
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 jan 2005
- Berichten
- 32
Hallo,
Ben ten eerste heel erg blij dat ik de enige ben die dit probleem heeft haha.
Maar even het volgende:
Ik had geen opstart cd meer van windows XP dus ik heb volgens de alternatieve oplossing van nucia het programma bartePE gebrand en de bios aangepast zodat hij de cd/dvd drive als eerste pakt..
Nu lijkt dus alles te werken (Zwart scherm met onderin"Starting BartPE'') maar als het balkje dan is volgeladen krijg ik weer een blauw scherm met de tekst:
''A problem has been detected and windows has been shut down to prevent damage to your computer. If this is the first time you've seen this Stop error screen, restart your computer. If this screen appears again, follow these steps:
Check for viruses on your computer. Remove any newly installed hard drive or hard drive controllers. Check your hard drive to make sure it is properly configured and terminated. Run CHKDSK /F to check for hard drive corruption, and then restart your computer''
Technical information:
*** STOP: 0x0000007B (0xF7C7D528, 0xC0000034, 0x0000000, 0x00000000)
En kan dus niet verder en moet mn laptop dus weer opnieuw opstarten..
Moet ik dit dan opvolgen? En zo ja, hoe? Kan dit in veilige modus (want kan windows normaal natuurlijk niet opstarten)? Er is nl. niks mis met mn harddrive, alleen dat AVG / User32.dll / winsrv probleem..
Weet iemand misschien hoe ik hierin verder kan komen zodat ik de rest van de handleiding van nucia kan volgen en het probleem op kan lossen?
Alvast heel erg bedankt!
Dennis
Ben ten eerste heel erg blij dat ik de enige ben die dit probleem heeft haha.
Maar even het volgende:
Ik had geen opstart cd meer van windows XP dus ik heb volgens de alternatieve oplossing van nucia het programma bartePE gebrand en de bios aangepast zodat hij de cd/dvd drive als eerste pakt..
Nu lijkt dus alles te werken (Zwart scherm met onderin"Starting BartPE'') maar als het balkje dan is volgeladen krijg ik weer een blauw scherm met de tekst:
''A problem has been detected and windows has been shut down to prevent damage to your computer. If this is the first time you've seen this Stop error screen, restart your computer. If this screen appears again, follow these steps:
Check for viruses on your computer. Remove any newly installed hard drive or hard drive controllers. Check your hard drive to make sure it is properly configured and terminated. Run CHKDSK /F to check for hard drive corruption, and then restart your computer''
Technical information:
*** STOP: 0x0000007B (0xF7C7D528, 0xC0000034, 0x0000000, 0x00000000)
En kan dus niet verder en moet mn laptop dus weer opnieuw opstarten..

Moet ik dit dan opvolgen? En zo ja, hoe? Kan dit in veilige modus (want kan windows normaal natuurlijk niet opstarten)? Er is nl. niks mis met mn harddrive, alleen dat AVG / User32.dll / winsrv probleem..
Weet iemand misschien hoe ik hierin verder kan komen zodat ik de rest van de handleiding van nucia kan volgen en het probleem op kan lossen?
Alvast heel erg bedankt!
Dennis
Laatst bewerkt: