winsrv probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

hiddenboy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 nov 2008
Berichten
1
Ik heb vermoedelijk met het zelfde AVG probleem te maken. kreeg een melding van trojan horse en zonderde dit af en bij opnieuw opstarten van de pc lukt dit niet en kreeg ik de melding: " Fout: c0000135. deze toepassing kan niet worden gestart omdat winsrv niet gevonden worden. het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen".

omdat ik nog niet van het probleem op de hoogte was , heb ik systeem herstel gedaan. maar dit bracht niets op. dan ging ik in de Vault lijst van AVG kijken maar hier was niets te bespeuren.....
Andere bestanden zoals user32.dll denk ik nog staan te hebben...
hopelijk kan me iemand helpen...
 
winsrv

Hoi ik heb precies hetzelfde probleem.
Ik heb user32.dll gemaakt zoals overal beschreven staat, maar vervolgens wordt aangegeven dat winsrv opnieuw moet worden geinstalleerd.
Ik heb dit bestand ook al gevonden op dezelfde manier als user32.dll en gekopierd, (ook uitgepakt aangezien het een zip bestand was) maar helaas was dit niet voldoende.

Heeft iemand een oplossing voor het winsrv probleem???:(
 
Het is ons bekend dat sommige personen, nadat ze user32.dll hebben gekopieërd, alsnog een andere foutmelding krijgen die betrekking heeft op winsrv.dll of gdi32.dll. Op dit moment adviseren wij hier het volgende voor:
Volg bovenstaande stappen, met Windows-CD of Nucia-CD, om een venster te krijgen waarin tekst getypt kan worden.
Voer daar de volgende commando's in:

* copy c:\windows\system32\dllcache\winsrv.dll c:\windows\system32 < enter >
* copy c:\windows\system32\dllcache\gdi32.dll c:\windows\system32 < enter >

Werkt bovenstaande methode niet? (bestand niet gevonden in DLLcache?), probeer dan het volgende:

* copy c:\windows\servicepackfiles\i386\winsrv.dll c:\windows\system32 < enter >
* copy c:\windows\servicepackfiles\i386\gdi32.dll c:\windows\system32 < enter >

Probeer die eens?
 
Ik wil iets uitproberen. Jij hebt alleen het winsrv probleem he? Kun je opstarten in veilige modus?
 
winsrv

Heren, als jullie draaien op AVG dan in veilige modus met netwerkmogelijkheden AVG geheel verwijderen. Start, instellingen, conf.scherm enz. en map in program files.
AVG 8.0 downloaden en comp. opnieuw opstarten, installeren in veilige modus zal niet gaan. Na het updaten nog een keer updaten
Tot mijn verbazing startte m'n pc gewoon op.
Er schijnt een foute update van AVG te zijn waardoor je pc niet meer wil opstarten, inmiddels heeft AVG een nieuwe update om dit te niet te doen.


Bij mij werkte dit en was in 5 min. gepiept, graag reactie terug.
 
hmm oke, ik ben aan t proberen; ik heb geen servicepackfiles??
hij kan geen servicepackfiles vinden.......
wat nu
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan