Coprossecor Stuurprogramma

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alphateamface

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2008
Hallo,

Sinds kort is mijn pc gerepareerd. Ik heb een nieuw moederbord er in gekregen en heb de instructie gekregen om de nieuwste grafische geforce upgrades er op te zetten, ik gebruik vista. Dus dat moet je via safe mode verwijderen, nou heb ik alle geforce dingen verwijderd van mijn PC en de eerst volgende keer dat ik me pc opstarte kreeg ik een melding over dat de coprossecor een stuurprogramma nodig heeft. Nou vermoed ik dat het aan geforce ligt maar ik heb totaal geen idee. Ik kan zelf neit meer op het internet komen omdat de PC over een internet wachtwoord vraagt die ik nooit heb gehad en bij mijn andere pc's ook nooit heb hoeven invoeren. Ik hoop op snel antwoord anders zal ik de pc voor de derde keer meoten opsturen, alvast bedankt.

Milan

Welk moederbord gaat het om en heb je de chipset drivers wel weer geinstalleerd?
Ik vermoed dat je iets te rigoreus bent geweest met het verwijderen van NForce drivers

Intel G31 Express Chipset Based.
G31M

Ik heb inderdaad per-ongeluk Nforce drivers verwijderd. paradigit heeft mij verteld dati k nieuwe moet installeren, maar bij ons verwachten ze dat de consument alles al weet.
Kan het daardoor ook zijn dat het internet het niet meer doet?

Maakt niet uit.

Meld je even wanneer dat klaar is, want daarna moeten er nog een aantal dingen gebeuren om alles weer 100% werkend te krijgen

Oke, geinstalleerd, ik heb herstellen gekozen. Op het laatst zag ik alleen: "MSinstallwizard is gestopt met het oderhoud" of zoiets. maar er stond wel voltooid. Wat voor n verschil moet ik nu merken?

exacte message: Windows Installshield Wizard is gestopt met het uitvoeren van odnerhoud op .... (realtek nummers)

is het wel goed gegaan? of moet ik eerst alles verwijderen en daarna installeren? ik zal nu de pc opstarten om naar het verschil te kijken

Volgens mij moet je ook niet voor herstellen kiezen maar voor complete nieuwe installatie

We zijn nog niet klaar!

Ga nu naar de site van MSI en download en installeer de VGA driver.
Ik wacht weer op je antwoord

Deze dus:
Intel Gxx/Qxx Series VGA Drivers

oops! ik heb niet gelet en heb dus iets anders geinstalleerd. ik ga nu het goede installeren, mijn excuses

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan