Berichten kunnen worden gecomprimeerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Floyd

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2000
Hallo,

Sinds kort krijg ik telkens een scherm in beeld met de melding dat Berichten in outlook express kunnen worden gecomprimeerd. Als ik de melding wegklik komt de melding om de twee minuten terug. Als ik op Ok druk komt de melding na een uur ongeveer weer terug. Het wonderlijke is dat ik outlook express helemaal niet gebruik en er dus ook geen enkel bericht of verzonden item aanwezig is. Hoe krijg ik deze hinderlijke melding weg?

Met vriendelijke groet,

Floyd

Heeft iemand nog tips? Ik kom niet van deze melding af. Ik heb ook geprobeerd om via regedit Compact Check Count op 0 te zetten, maar ook dat helpt niet.

Groet, Floyd

Nouja als je outlook express niet gebruikt zou je opzich de compressie ook kunnen laten uitvoeren.

Verder is er ook geen probleem kwa schijfruimte?

Maar als ik het laat uitvoeren krijg ik de melding evengoed binnen een uur weer terug. Dat is ook de reden dat ik het als een probleem ga zien. Ik heb nog 160 gig aan schijfruimte beschikbaar, dus dat kan het probleem niet zijn.

Ik heb ook ff gegoogled maar ik kan ook alleen die regkey vinden.

Enige dat ik mij nog afvraag is, waarom Outlook Express wordt gestart. Staat hij misschien in de opstartlijst van Windows? Na te kijken via het programma msconfig.

Daar had ik ook al aangedacht, alleen ik zie nergens outlook express staan.

Let wel op het kan zijn dat er niet de opmerking Outlook Express bij staat. Maar dat er enkel staat dat het programma msimn.exe gestart wordt.

Het is misschien vergezocht, maar misschien is het interessant om te kijken wat je bij Internet Explorer ingesteld staat. Tenminste als je IE gebruikt :).
- Ga naar het menu Extra
- Kies voor internet opties
- Ga naar het tabblad Programma's
- Zorg ervoor dat er bij E-mail niet meer Outlook Express staat
- En verander het mogelijk ook bij andere dingen als daar Outlook Express staat

Ik heb inderdaad enkel naar Outlook Express gekeken. Maar ik zie Msimn.exe ook niet staan. Ik gebruik Firefox (hoe kan het ook anders?). Bij internetopties had ik inderdaad al ingevuld dat Thunderbird mijn standaardemailprogramma is. Ik krijg nu de melding ongeveer elk half uur, ook al reset ik de boel weer op 0, het helpt niet.

Groet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan