Fout in Registersleutel

Status
Niet open voor verdere reacties.

snel0026

Verenigingslid
Lid geworden
10 feb 2002
Bij het opstarten krijg ik steeds de melding dat onderstaande registersleutel niet kan worden geopend, omdat er een fout in zit.

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{C523F39F-9C83-11D3-9094-00104BD0D535}

Om diezelfde reden kan ik die sleutel niet verwijderen.

Is er een methode om een foutieve sleutel te verwijderen? (met Regedit lukt het dus niet!)

bedankt voor de moeite.
Wim

Probeer dit eens, is onder XP wel eens gelukt.....

Zorg ervoor dat je jezelf voldoende rechten hebt gegeven om die sleutel te mogen verwijderen.

1) Selecteer het mapje waarin die sleutel zit.
2) Ga in het menu naar Berwerken\machtigingen.
3) Zet een vinkje bij "Volledig beheer" toestaan.
4) Klik op "Geavanceerd". Zet een vinkje bij "Machtigingen voor alle onderliggende objecten opnieuw instellen en doorgeven, etc.".

Wellicht moet je eerst nog inloggen als "de" Administrator. Check.

Grtz.

Bedankt voor je reactie.
Ik heb de machtigingen aangepast zoals jij voorstelde.
Als ik echter volledig beheer geef aan MAKER EIGENAAR en vervolgens via geavanceerd het vinkje voor "alle bestaande overneembare .....enz." aanvink en dan via OK weer terug wil gaan naar het vorige scherm dan krijg ik de melding dat "geen beveiliging ingesteld kan worden voor de geselecteerde sleutel en de sub-sleutels" en ga ik dan terug dan zijn de vinkjes voor volledig beheer weer verdwenen. :o

zou het niet gewoon spyware kunnen zijn?

heb je daar al eens op gescand?

Ik kreeg op een ander forum (computeridee) de tip om eerst spyware te verwijderen (zoals Jelpot opperde) en daarna in veilige modes te openen en te zoeken naar die sleutel.

Ik kon die sleutel niet vinden in de veilige modes, maar kon 'm daarna in de normale modes gewoon verwijderen! Snapt U 't nog??????

In ieder geval opgelost.:thumb::thumb::thumb:

wel ja, goed dat je de oplossing hebt gevonden :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan