Callofduty5 patches?

Status
Niet open voor verdere reacties.

virtwo

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2008
Hallo.
Vandaag kwam callofduty5 uit en ik heb hem op de pc gekocht.
Als ik multiplayer wil doen, staat er dat ik patches moet downloade op callofduty.com? ik kan de juiste link niet vinden.. ik snap het niet?
Iemand die cod5 heeft?
Help mee please.

mulitplayer options, kun je download aanzetten, als je dat mischien eerst even probeert?

weet het niet zeker heb het al lang niet meer gespeeld, en omdat dit ook nog eens een nieuwere versie is

maar emile als ik daar op klik verwijzen ze me naar een site. maar ik heb er 3 van geprobeerd en die doen het niet. kan je er 1 voor me uit kiezen? aub
dus de link graag

Maakt niet uit welke link je neemt, het zijn mirror sites waar je de patch kunt downloaden.

[edit]Ben de patch nu zelf aan het downloaden en heb de tweede link gebruikt. De patch is ruim 300MB.[/edit]

Laatst bewerkt:
ty.
En ik heb screenlagg als ik solo speel:O
betekent dat dat ik een andere videokaart nodig heb?
als ik naar de lucht kijk is die heel snel. dan kijk ik naar rook en vuur en dan heb ik screenlagg?
tell me.

hee Crash

Ik heb de patch gedownload en de setup uitgevoerd. maar er is geen verschil?
als ik join server doe staat er alleen bij team deathmatch 10-20 mappen. waar bij staat download patch blabla . ik snap het echt niet meer :(:(

Ik weet nog niet wat het spel doet, heb hem net vanmiddag gehaald en geinstalleerd. Heb nog niet kunnen spelen ivm visite.:p

Kijk eens wat www.canirunit.com aangeeft bij COD5 voor jou systeem.

Wat ik ook niet snap is dat
als ik het heb geinstalleerd staat het bij DVD station en geen snelkoppeling van bv
COD WORLD OF WAR op me bureaublad staat. ik kan ook geen manier vinden hoe ik dit zou moeten doen

Wat ik ook niet snap is dat
als ik het heb geinstalleerd staat het bij DVD station en geen snelkoppeling van bv
COD WORLD OF WAR op me bureaublad staat. ik kan ook geen manier vinden hoe ik dit zou moeten doen

bij start programma's naar dat icoontje gaan.

rechtermuisknop snelkoppeling maken

snelkoppeling knippen en plakken op je bureaublad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan