PC gecrasht, nieuwe windows XP eropgezet, hoe nu beeldscherm in te stellen?HELP

Status
Niet open voor verdere reacties.

fennik

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2008
Hallo,
Mijn pc kon heel windows niet meer opstarten, dus ik heb nieuwe windows xp eropgezet, dat is allemaal goed. Alleen nu kan mijn beeldscherm maar 16 kleuren en is het beeld groter dan het beeldscherm en dat soort dingen, ik heb er geen verstand van, dus kan iemand mij helpen???

Ik heb een dell dimension 2300, met een Dell beeldscherm.

Je zult je drivers moeten installeren. Kijk maar eens bij apparaatbeheer. Rechtermuis knop op deze computer, kiezen voor eigenschappen -> hardware -> apparaatbeheer. Elk vraagteken dat je daar ziet staat voor en missende driver. Zo me niet verbazen als je geluid ook niet werkt...

Als het goed is heb je bij de pc een cd met drivers gekregen.

Het is aan te raden te beginnen met de chipsetdrivers!

Ook zijn al je drivers te vinden op deze site: http://support.euro.dell.com/suppor...D=DIM_PNT_P4_2300&os=WW1&osl=du&catid=&impid=

Hierbij ben ik uitgegaan van de normale 2300. Mocht er nu toch nog een toevoeging zijn, dan kan je dat nog aanpassen.

Als het goed is heb je bij de pc een cd met drivers gekregen.

Die heb ik dus niet meer, kan ik die ergens krijgen?

Bij apparaatbeheer zie ik de volgende vraagtekens:
- Ethernet-controller
- Multimedia-audiocontroller
- Videocontroller

Ik kan inderdaad ook geen geluid afspelen of wat dan ook, ik heb net je bericht in die andere topic gelezen, laten we hier verdergaan, bedankt voor je hulp in ieder geval!!

Laatst bewerkt:
Al je drivers staan onder de link die ik gaf, mits (ja nog maar een keer) het hier gaat om een 2300 en niet om een 2300 c of iets in die geest. Dus geef daar even antwoord op.

En datzelfde geldt ook als je zelf onderdelen hebt ingebouwd. Je zult dan moeten vertellen welke dit exact zijn zodat we daar op een andere manier drivers voor kunnen zoeken.

Laatst bewerkt: